۵۱۵۲۱۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

بازدید فاطمه رهبر از مناطق سیل زده

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی ( ره) امروز از مناطق سیل زده استان آذربایجان شرقی بازدید و از خانواده های مددجویان فوت شده در این حادثه دلجویی کرد.

خبرگزاری فارس: فاطمه رهبر معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز از مناطق سیل زده استان آذربایجان شرقی بازدید و از خانواده های مددجویان فوت شده در این حادثه دلجویی کرد.

رهبر به محض ورود به فرودگاه تبریز رهسپار منازل دو تن از حادثه دیدگان سیل آذربایجان در شهرستان عجب شیر شد و ضمن عرض تسلیت به خانواده این عزیزان و دلجویی از آنان ، دستور هر گونه مساعدت لازم را به آنان را صادر کرد.

وی در ادامه از منازل آسیب دیده مددجویانی که در سیل اخیر دچار خسارت شده اند بازدید به عمل آورده و از نزدیک در جریان روند کمک رسانی به حادثه دیدگان سیل قرار گرفت.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد در جریان این بازدید ضمن تسریع در روند خدمت رسانی به این عزیزان و لزوم هماهنگی بین دستگاههای مسئول، دستورات لازم در خصوص پیگیری و رفع فوری مشکلات مددجویان حادثه دیده را صادر کرد.

رهبر در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه بر اساس حادثه خیز بودن کشور ، کلیه یک میلیون و 750 هزار خانوار تحت حمایت این نهاد، بیمه حوادث شده اند بر لزوم احصا و جمع آوری گزارش دقیق میزان خسارات وارده جهت وصول از شرکت بیمه گر تاکید کرد.

وی در بخش بعدی سخنانش اظهار امیدواری کرد بتوانیم با برنامه های در دست اقدام در جهت مقاوم سازی مسکن مددجویان ، زمینه کاهش خسارات بلایای طبیعی را فراهم آوریم.

شایان ذکر است بر اساس دستور معاون حمایت سلامت خانواده این نهاد ، عصر امروز هیات دیگری نیز به سرپرستی مدیر کل دفتر مدیریت بحران و مناطق محروم کمیته امداد از مناطق سیل زده استان آذربایجان غربی بازدید خواهد نمود.

بخش پایانی سفر معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد به استان آذربایجان شرقی، شرکت در نشست هم اندیشی با مددکاران و معاونین توانمندسازی این استان خواهد بود که عصر امروز برگزار می گردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج