جاباما
۵۱۵۲۷۹
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

دستگیری سه سارق زن در بندرعباس

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری سه سارق زن و کشف ١٩٦ قطعه طلاجات مسروقه در بندرعباس خبر داد.

خبرگزاری میزان: فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری سه سارق زن و کشف ١٩٦ قطعه طلاجات مسروقه در بندرعباس خبر داد.
سردار عزیزالله ملکی گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف بین یک دستگاه پژو و خودرو سمند در سه‌راه گمرک بندرعباس، مأموران کلانتری ١١، بلافاصله در محل حاضر شدندو خودروها را براي بررسی به یگان انتقال دادند. فرمانده انتظامی استان افزود: در تحقیقات اولیه راننده خودرو پژو اظهار کرد که یک عدد کیف دستی حاوی رمز و کارت عابربانک و تعدادی مدارک که در خودرو بود، به سرقت رفته است که با بررسی‌های بیشتر راننده خودرو اعلام کرد حین تصادف دو زن هم سرنشین خودرو بودند که احتمال سرقت از سوي آنان داده شد. این مقام انتظامی افزود: مال‌باخته حدود ساعت ١٠ شب مطلع می‌شود که مبلغ یک‌‌میلیارد‌و ٧٠٠‌ میلیون ریال از کارت وی برداشت شده است که با هماهنگی و همکاری مسئول بانک مربوطه، حساب وی مسدود و با بررسی‌های دقیق‌تر مشخص شد که این برداشت وجه در قبال خرید سکه و طلا در یک طلافروشی صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: بلافاصله واحد صنفی موردنظر شناسایی و با بهره‌گیری از دوربین‌های مداربسته موجود در طلافروشی چهره سه زن سارق شناسایی و با بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی یکی از آنها در اقدام ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد؛ متهم در بازجویی اولیه به سرقت کیف دستی، همچنین خرید ٧٩ عدد سکه تمام‌بهار آزادی، ٨٣ عدد ربع‌سکه، ٣٢ عدد نیم‌سکه و دو عدد سرویس طلا از طریق کارت مسروقه اعتراف کرد. سردار ملکی تصریح کرد: با راهنمایی و همکاری متهم دستگیرشده دو همدست وی نیز که زن بودند، شناسایی و دستگیر شدند و تمامی طلاهای مسروقه از سارقان کشف شد و متهمان براي سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای جاااان خانم ها هم وارد عرصه ی سرقت های خفن شدن خخخخ

    • کیان

      خاک تو سرتون بیچاره ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج