۵۱۵۳۰۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

جکی چان برای خردسالان کارتون می‌سازد

جکی چان با یک مجموعه کارتونی سه بُعدی تحت عنوان «همه ماجراجویی‌هایی جدید جکی چان» به تلویزیون باز می‌گردد. به گفته سازندگان، هزینه تولید این انیمیشن سریالی حدود شش میلیون دلار برآورد شده و قرار است چان با سر و شکل کودکی‌اش در این کارتون ۱۰۴ قسمتی به تصویر کشیده شود.

وب سایت آی ‌سینما: جکی چان با یک مجموعه کارتونی سه بُعدی تحت عنوان «همه ماجراجویی‌هایی جدید جکی چان» به تلویزیون باز می‌گردد. به گفته سازندگان، هزینه تولید این انیمیشن سریالی حدود شش میلیون دلار برآورد شده و قرار است چان با سر و شکل کودکی‌اش در این کارتون ۱۰۴ قسمتی به تصویر کشیده شود. ستاره فیلم‌های اکشن-کمدی به همراه تیمی از قهرمانان خردسال باید از سرزمین جادو و خواب و خیال، در برابر هیولاهای مهاجم دفاع کنند و ماجراجویی‌هایشان به طور همزمان از سه شبکه ماهواره‌ای کودک و ۲۰۰ شبکه تلویزیونی در سراسر چین روی آنتن خواهد رفت.
جکی چان برای خردسالان کارتون می‌سازد

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، مخاطب هدف این مجموعه کارتونی را کودکان ۳ تا ۱۰ سال تشکیل می‌دهند و خط اصلی داستان با تکیه بر ارزش‌های مثبت و آداب و فضایل سنتی و سالم چینی، ماجراجویی‌های تیمی از قهرمانان خردسال را روایت می‌کند. در پایان هر قسمت، چان حضور کوتاهی در مقابل دوربین خواهد داشت تا پیام داستان را به مخاطب کودک منتقل و او را تشویق کند.

چان در جریان نشست خبری محدودی که همزمان با برگزاری جشنواره فیلم پکن برگزار شد، در توضیح هدف اصلی این مجموعه کارتونی گفت: «این سریال کودکان خردسال را تشویق به انجام کارهایی خواهد کرد که اغلب از انجام‌شان فراری‌اند - مثل این که مدت طولانی به تلفنت خیره نشو یا فراموش نکن دندان‌هایت را مسواک بزنی، به بزرگ‌ترهایت احترام بگذار، آشغال‌ها را جمع و جور کن و ...» ستاره هنگ کنگی ۶۳ ساله اضافه کرده است: «اگر در قالب دستوری این جملات را ادا کنید، بچه‌ها اغلب گوش نمی‌کنند اما از خلال تماشای کمدی و اکشن، کم‌کم شروع می‌کنند به رعایت کردن.»

این پروژه قرار است در قالب یک فیلم بلند سینمایی نیز تهیه و تولید شود و تاریخ اکران آن سال ۲۰۱۹ اعلام شده است. چان در این‌باره تاکید کرد: «این ایده سرمایه‌گذاران است. آنها کلی طرح و نقشه دارند. شخصا تنها دلم می‌خواهد کارتونی برای کودکان سراسر دنیا بسازم.»

این مجموعه کارتونی جدید به نوعی دنباله‌ای بر سریال امریکایی «ماجراجویی های جکی چان» به شمار می‌رود که بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵ از شبکه کودک «برادران وارنر» در بیش از ۶۰ کشور دنیا روی آنتن رفت. بازیگر کهنه‌کار هنگ کنگی با نزدیک به چهار دهه سابقه فعالیت هنری یادآور شده است: «هدف این سریال پول درآوردن نیست. من پیشاپیش به قدر کافی پول و ثروت دارم. امروز، هدفم از ساخت این کارتون این است که بتوانم به دنیا نشان بدهم زمانی ماجراجویی‌های جکی محصول امریکا بود اما این روزها، همه چیز ساخت چین است.» طبق آخرین آماری که مجله اقتصادی «فوربز» منتشر کرد، چان تنها در یک سال گذشته ۶۱ میلیون دلار درآمد از صنعت سرگرمی کسب کرده است.

تهیه‌کنندگان این مجموعه کارتونی از همین حالا وارد مذاکره با شبکه‌های خارجی شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود از اواخر سال ۲۰۱۷ آن را در سراسر دنیا روی آنتن ببرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج