۵۱۵۳۰۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پخش مجدد فیلم فضایی کافمن

فیلم سینمایی «جنس درست» که بیش از ۳۰ سال پیش براساس تحقیقات واقعی گروهی از فضانوردان ناسا و مسافران موشک مرکوری ساخته و اکران شد به سبب مرگ چندی پیش جان گلن در تک سانس هایی ویژه به نمایش درآمد.

روزنامه بانی فیلم: فیلم سینمایی «جنس درست» که بیش از ۳۰ سال پیش براساس ماجراجویی ها و تحقیقات واقعی گروهی از فضانوردان ناسا و مسافران موشک مرکوری ساخته و اکران شد و یک جایزه اسکار هم برد، به سبب مرگ چندی پیش جان گلن یکی از فضانوردان حاضر در طرح پژوهشی مرکوری، در ۹۵ سینما در ایالت های نیویورک، کالیفرنیا و ایندیانا در تک سانس هایی ویژه به نمایش درآمد و تعداد سالن ها در تناسب با این نکته بود که گلن در ۹۵ سالگی درگذشت.
پخش مجدد فیلم فضایی کافمن
جان گلن که بعد از پایان دادن به دوران فضانوردی اش یک سناتور شد و همچنین فضانوردان دیگری به نام گوردون کوپر، ویرجیل گریسام و الن شپارد در ماموریت های مرکوری در دهه ۱۹۶۰ مشارکت داشتند و فیلم «جنس درست» که کارگردان آن فیلیپ کافمن است، اقدامات آنها را به تصویر می کشد. نقش جان گلن را در این فیلم اد هریس بازی کرده و فیلمنامه از روی کتاب رُمانی که تام وولف با همین نام نوشته، اقتباس شده است.
«The Right Stuff» که در سال ۱۹۸۳ اکران شد از پر و صداترین و تحسین شده ترین فیلم های آن سال جهان تلقی شد و به کافمن یاری رساند تا جای پایش را هر چه بیشتر در هالیوود محکم کند و بر پایه آن فیلم «بار هستی» را نیز در سال ۱۹۸۸ با بازی دانی یل دی لوییس در رل اصلی بسازد. با اینکه «جنس درست» ظاهراً یک فیلم مبتنی بر یک سفر مهم فضایی است و واقعاً نیز چنین موردی را توضیح می دهد اما خط و ربط سیاسی و اجتماعی فیلم نیز و تأثیری که بر جایگاه آمریکا در معادلات جهانی می گذارد، در این فیلم کاملاً مورد اشاره و تأکید قرار می گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج