۵۱۵۴۷
۸ نظر
۵۰۰۶
۸ نظر
۵۰۰۶
پ

پرطرفدارترین ساعت مچی های این روزها

اگر خيال خريد ساعت مچي در سر داريد اما سر زدن به گالري‌هاي فروش ساعت و ديدن انبوه مدل‌ها، شما را سردرگم مي‌كند، بد نيست قبل از خريد نگاهي به ساعت‌هاي پيشنهادي ما بيندازيد. بدون شك اين پيشنهادها شما را به انتخاب نهايي نزديك‌تر مي‌كند.


پرطرفدارترین ساعت مچی های این روزها

مجله زندگی ایده آل: اگر خيال خريد ساعت مچي در سر داريد اما سر زدن به گالري‌هاي فروش ساعت و ديدن انبوه مدل‌ها، شما را سردرگم مي‌كند، بد نيست قبل از خريد نگاهي به ساعت‌هاي پيشنهادي ما بيندازيد. بدون شك اين پيشنهادها شما را به انتخاب نهايي نزديك‌تر مي‌كند. به‌خصوص اینکه ما این ساعت‌ها را از میان پرطرفدارترین طرح‌های این روزها برای شما انتخاب کرده‌ایم.

پرطرفدارترین ساعت مچی های این روزها

ترکیب هنرمندانه!

یک طراحی ویژه از ترکیب چرم و استیل! حتما شما هم با ما هم عقیده‌اید که ترکیب چرم و استیل این مدل را از نمونه‌های مشابه آن کاملا متمایز کرده است. قاب این ساعت کاملا چرمی است. چرم به کار رفته در آن هم چرم شتر است. این ساعت از طراحی‌های جدید برند گوچی است با موتوری سوئیسی. شیشه این ساعت از نوع کریستال است به همین دلیل برخلاف ظاهر ظریفش در مقابل ضربه‌های احتمالی کاملا مقاوم است. استیل به‌کار رفته در آن هم ضدخش و ضدحساسیت است.


پرطرفدارترین ساعت مچی های این روزها

کاملا متمایز

یک ساعت مردانه کلاسیک با طراحی‌ای ساده اما در رنگی کاملا منحصربه‌فرد. انتخاب رنگ سرمه‌ای به عنوان رنگ زمینه صفحه و بند چرمی، این ساعت را از نمونه‌های مشابه آن کاملا متمایز کرده ‌است. این ساعت یکی دیگر از طراحی‌های جدید تیسوت است. موتور آن سوئیسی است و شیشه کریستالی آن کاملا ضدخش. بند آن تمام چرم است، قاب آن هم تمام استیل و ضدزنگ و برخلاف ظاهرش کاملا در برابر آب مقاوم است (تا عمق ۲۰۰ متری).


پرطرفدارترین ساعت مچی های این روزها

مثل یک دستبند

این ساعت یکی از طراحی‌های تمام استیل برند تیسوت است. طراحی دسته آن هم طوری است که روی دست شما درست مثل یک دستبند به چشم می‌آید به خصوص اینکه در این مدل از قفل پروانه‌ای (Butterfly Clasp) (نوعی قفل که بند را یک تکه نشان می‌دهد) استفاده شده است. شیشه آن هم کریستالی و ضد خش است. استیل به کار رفته در آن هم نوعی استیل ضدحساسیت است. در برابر آب هم تا عمق ۳۰متر مقاوم است. این مدل نمونه‌های تمام استیل و گلدرز هم دارد بنابراین دست‌تان برای انتخاب باز است.


پرطرفدارترین ساعت مچی های این روزها

اسپرت بپوشید

یک ساعت تمام اسپرت با ترکیب رنگی ویژه! ترکیب رنگ سبز با بدنه تمام مشکی تازه‌ترین اتفاق در طراحی ساعت است اما این مدل غیر از این ترکیب رنگ جذاب، ویژگی‌های قابل توجه دیگری هم دارد. این مدل کورنوگراف است آن هم با موتوری سوئیسی. ضمن اینکه امکان نمایش تاریخ را هم دارد. در برابر آب هم مقاوم است البته تا عمق ۵۰ متر. فریم آن از جنس «پی،وی،دی»و بند آن نيز تمام چرم است و به رنگ مشکی با دوخت سبز، برای هماهنگی بیشتر با قاب و صفحه ساعت. شیشه ساعت هم که کریستال و در نتیجه بسیار مقاوم در برابر ضربه‌های احتمالی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حورا

      آخریه خیلی قشنگه کاش قیمتشم میگفتی

    • بدون نام

      دومیه قشنگه

    • بهار

      بجزاخيرييه بقيه تعريفي نداشتن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خواستم مثبت بدم ببخشید +++++

    • mreza

      میشه قیمت ها مخصوصا اون تیسوت سورمه ای رو بگید؟

      پاسخ ها

      • رشا

        1 میلیون

    • بدون نام

      وای اولیه چه خوشگله چند دقیقا؟

    • ashkan

      ساعت G-SHOCK هم خیلی خوبه,اونم میگذاشتن دیگه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج