جاباما
۵۱۵۵۴۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

آئودی با RS۵ به نمایشگاه نیویورک پا گذاشت

آئودی در نمایشگاه خودرو نیویورک، از مدل RS۵ رونمایی کرد؛ اتومبیلی که به یک پیشرانه‌ی ۴۴۴ اسب‌بخاری مجهز شده است.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: آئودی در نمایشگاه خودرو نیویورک، از مدل RS۵ رونمایی کرد؛ اتومبیلی که به یک پیشرانه‌ی ۴۴۴ اسب‌بخاری مجهز شده است. توان این آلمانی قدرتمند مدیون پیشرانه تویین توربو ۶ سیلندر خورجینی با حجم ۲٫۹ لیتر است. رقیب آئودی RS۵، یعنی ب‌ام‌و M۴، از یک پیشرانه ۶ سیلندر خطی بهره می‌برد که توانایی تولید قدرت مشابه آئودی را دارد. مرسدس‌بنز C۶۳ هم به یک پیشرانه ۸ سیلندر خورجینی مجهز شده که می‌تواند قدرتی معادل ۴۶۹ اسب‌بخار تولید کند.
آئودی با RS5 به نمایشگاه نیویورک پا گذاشت

این درحالیست که آئودی با پیشرانه کوچک توانسته به رقابت همتایان وطنی خود می‌رود. برای به حرکت درآوردن جثه ۱۶۵۵ کیلوگرمی آئودی RS5 از حال سکون تا سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، ۳٫۹ ثانیه زمان نیاز است. آئودی RS5 می‌تواند به حداکثر سرعت ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. آئودی ادعا کرده که توانسته مصرف سوخت این خودرو را ۱۷ درصد کاهش دهد. طراحی آئودی RS5 بیش از پیش جسور و اسپرت‌تر شده است. در زبان طراحی مدل‌های جدید آئودی ، شاهد المان‌ طراحی جدیدی هستیم. این المان طراحی در حقیقت، گوشه‌های تیز چراغ‌ها، جلوپنجره و فلپ محصولات جدید آئودی است که شاید تا چند سال دیگر، باعث اصالت سبک طراحی نوین این شرکت شود.
آئودی با RS5 به نمایشگاه نیویورک پا گذاشت

این روزها بیشتر شرکت‌ها تمایل دارند از خطوط سیال، گوشه‌های منحنی استفاده کنند. گذشته از همه‌پسند بودن این سبک طراحی، ظاهر تخم‌مرغی باعث افزایش آیرودینامیک خودرو هم می‌شود. با این حال، این خودروساز آلمانی با تولید اتومبیل‌های قدرتمند با سبک طراحی جدید، قصد دارد تا نظر مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کند؟
آئودی با RS5 به نمایشگاه نیویورک پا گذاشت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج