جاباما
۵۱۵۵۶۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

جدیدترین فهرست ۲۰۱۷ اعلام شد؛

۳۹ دانشمند ایرانی در جمع یک درصد برتر دنیا

فهرست اسامی دانشمندان یک درصد برتر علوم پزشکی کشور مربوط به ماه مارچ سال ۲۰۱۷ در نظام رتبه بندی ESI‌ اعلام شد و سه دانشمند علوم پزشکی جدید به این جمع راه یافتند.

خبرگزاری مهر: فهرست اسامی دانشمندان یک درصد برتر علوم پزشکی کشور مربوط به ماه مارچ سال ۲۰۱۷ در نظام رتبه بندی ESI‌ اعلام شد و سه دانشمند علوم پزشکی جدید به این جمع راه یافتند.


39 دانشمند ایرانی در جمع یک درصد برتر دنیا

نتایج جدید رتبه‌بندی دانشمندان، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی برتر دنیا مربوط به ماه March سال ۲۰۱۷ میلادی نظام رتبه‌بندی ESI یا همان Essential Science Indicators اعلام شده است و تعداد دانشمندان برتر علوم پزشکی کشور که در گروه یک درصد دانشمندان پُراستناد دنیا قرار گرفته‌اند به ۳۹ نفر افزایش یافته است.

سهم دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از این دانشمندان، شامل ۲۲ نفر از دانشگاه علوم پزشکی تهران، ۳ نفر از دانشگاه‌های علوم پزشکی تبریز، مشهد و بقیه‌الله، ۲ نفر از هریک از دانشگاه‌های علوم پزشکی شهید بهشتی، صفهان، شیراز و ۱ نفر از هریک از دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران و زنجان است.

در رتبه‌بندی اخیر، دکتر سید ناصر استاد از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر امیرحسین صاحبکار از دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دکتر صدف قاجاریه سپانلو از دانشگاه علوم پزشکی تهران برای اولین بار به جمع دانشمندان یک درصد برتر پُراستناد کشور پیوستند.

بر اساس اعلام گروه علم سنجی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، مبنای این رتبه‌بندی گردآوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات یک درصد مقالات دارای بیشترین استنادات در پایگاه اطلاعاتی ISI Web of Sciences در فاصله ۱۰ سال و ۱۲ ماه از اول ژانویه ۲۰۰۶ تا پایان دسامبر ۲۰۱۶ بوده و اطلاعات آن هر دوماه یکبار روزآمد می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج