جاباما
۵۱۵۶۵۶
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

طرح های شماتیک نهایی آیفون ۸ لو رفت

خلاقیت و نوآوری در آیفون های آن سال ها به مراتب بیشتر بود اما اکنون باید امیدوار باشیم که سرانجام امسال شاهد آیفون های متفاوتی خواهیم بود.

مجله سخت افزار: برای سالیان نسبتا طولانی، انتظار کاربران از آیفون نسل بعد اپل شبیه به تصویری است که در تیتر این مطلب قرار گرفته است اما هر سال شاهد آیفون هایی با ظاهر تکراری و بدون خلاقیت خاصی بوده ایم. به طوری که دیگر حتی طرفداران اپل نیز تصور نمیکنند روزی شاهد آیفون هایی با چنین ظاهری باشند. به زودی با معرفی آیفون ۸، تولید این گوشی های محبوب وارد دهمین سال خود میشوند و دقیقا هفت سال پیش در چنین روزی، استیو جابز فقید آیفون ۴ را معرفی کرد. خلاقیت و نوآوری در آیفون های آن سال ها به مراتب بیشتر بود اما اکنون باید امیدوار باشیم که سرانجام امسال شاهد آیفون های متفاوتی خواهیم بود.


طرح های شماتیک نهایی آیفون 8 لو رفت

در حالی که پیش از این نیز تصاویر شماتیکی از آیفون 8 اپل فاش شده بود، اکنون یک عضو داخلی کمپانی فاکس کان طرح شماتیک این دستگاه را فاش کرده است. این اولین بار نیست که اعضای داخلی فاکس کان اخبار آیفون های معرفی نشده را منتشر میکنند و در سال 2014 نیز کارمند فاکس کان با انتشار تصاویری، طراحی آیفون 6 را مشخص ساخت. طرحی که امروز از آیفون 8 منتشر شده، به طراحی نهایی نسخه ی دهمین سالگرد تولید آیفون 8 نسبت به داده شده است. بر این اساس، آیفون 8 دارای یک نمایشگر 5.8 اینچی OLED خواهد بود که بر روی آن شیشه ی 2.5D قرار خواهد داشت. پیش از این، Min Chi Kou، تحلیلگر معتبر KGI گفته بود که آیفون 8 از دوربین سلفی منحصر به فردی با ویژگی شناسایی 3 بعدی چهره برخوردار خواهد بود و همین قسمت شاید یکی از دلایل مهم برای تاخیر در عرضه ی آیفون 8 باشد چرا که اپل برای تامین این فناوری با چالش هایی روبرو است.


طرح های شماتیک نهایی آیفون 8 لو رفت
طرح های شماتیک نهایی آیفون 8 لو رفت
بر اساس گفته های افشا کننده ی این تصاویر، دکمه هایی که در لبه ی دستگاه قرار گرفته اند مکانیکی نیستند و امکان فشردن آنها وجود ندارد اما بازخوردی که از این دکمه ها دریافت خواهید کرد مشابه فشار دادن دکمه ی مکانیکی خواهد بود. این دقیقا همان چیزیست که در دکمه ی هوم آیفون 7 و 7 پلاس وجود دارد. دکمه ی پاور دستگاه آنقدر بلند است که بتوان از آن برای دو کاربرد متفاوت استفاده کرد. سنسور Touch ID نیز در زیر نمایشگر قرار خواهد داشت. همچنین اپل آیفون 8 از دوربین دوگانه برخوردار خواهد بود که در پشت دستگاه به صورت عمومی قرار خواهد داشت. اما در هر صورت تمامی این گفته ها و گزارشات را تائید نشده بدانید. آیفون های نسل بعد 5 الی 6 ماه دیگر معرفی خواهند شد و آن موقع متوجه صحت گزارش هایی که این روزها منتشر میشوند خواهیم شد.
طرح های شماتیک نهایی آیفون 8 لو رفت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج