۵۱۵۶۶۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کنفرانس های IDF اینتل برای همیشه لغو شدند!

کمپانی اینتل هر ساله یک رویداد اختصاصی با نام Intel Developer Forum و یا به اختصار IDF را برگزار کرده و این اتفاق در ۲۰ سال گذشته تکرار شده است. اینتل صبح امروز، به طور رسمی خبر لغو این مراسم، برای همیشه را اعلام داشت.

مجله سخت افزار: صبح امروز با یک خبر جنجالی برخورد کرده و بسیار متعجب شدیم! کمپانی اینتل هر ساله یک رویداد اختصاصی با نام Intel Developer Forum و یا به اختصار IDF را برگزار کرده و این اتفاق در ۲۰ سال گذشته تکرار شده است. اینتل در روز گذشته به وسیله ارسال ایمیل و حتی تماس با برخی از رسانه های معتبر و انتشار یک اسلاید در وب سایت خود به تاریخ صبح امروز، به طور رسمی خبر لغو این مراسم، برای همیشه را اعلام داشت. بله اینتل در شرایطی که جهان بیش از پیش به ارائه اطلاعات جامع نیاز دارد، کنفرانس های مهم IDF برای همیشه به کار خود پایان داده اند.
کنفرانس های IDF اینتل برای همیشه لغو شدند!
اینتل روابط خود با رسانه ها را بسیار محدود کرده است. این شرکت در کنفرانس های IDF همواره به معرفی فناوری های خود در قالب بازاریابی اشاره کرده و مهمترین تکنیک های آینده ی خود را ارائه می دهد. اینتل اعلام کرده است که به جایگاهی از رشد فناوری رسیده است که دیگر نیازی به رویداد های مهم IDF ندارد. این شرکت همچنین از رسانه ها بابت همراهی ۲۰ ساله تشکر کرده است.

یکی از رسانه های معتبر پس از یک تماس تلفنی با دفتر مرکزی اینتل، در پاسخ به این پرسش که دلیل اصلی لغو کنفرانس انجمن اینتل پس از ۲۰ سال چیست؟ این متن را درج نموده است: ((اینتل به سرعت در حال تغییر است؛ به عنوان مثال ما در طول ۲ تا ۳ سال گذشته از یک شرکت "کامپیوتر محور" به یک شرکت "داده محور" تبدیل شده ایم. با ظهور فناوری هایی همچون GAs, Optane, IoT, Wireless Comms, Automotive اینتل احساس می کند که دیگر IDF نمی تواند پاسخگوی این نیاز باشد.
کنفرانس های IDF اینتل برای همیشه لغو شدند!

در نتیجه ما تصمیم گرفته ایم که ضمن لغو مراسم جهانی IDF برای همیشه، راه حل های جدیدی را برای ارتباط با کاربران در سراسر جهان (به جز ایران احتمالا منظورشون بوده :)) هستیم. اینتل از رسانه ها، توسعه دهندگان و شرکت ها جهت ارتباط با مخاطبان خود استفاده خواهد کرد. این اطلاع رسانی می تواند از طریق یکی از شرکای تجاری با معرفی محصول و فناوری صورت گیرد و یا در رسانه ها اعلام شود. همچنین اینتل اشاراتی به ارائه اطلاعات از طریق هوش مصنوعی (AI) نیز کرده است.))

کنفرانس های Intel Developer Forum موارد مهمی همچون حافظه های پر سرعت Optane بر اساس ۳D Xpoint، چیپست های مدرن مانند X۹۹، معماری ۱۴ نانومتری و... را در خود جای داده بود. لغو کنفرانس های Intel Developer Forum می تواند بسیار ناراحت کننده باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج