جاباما
۵۱۵۷۹۴
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

پوستر «تيک آف» رونمايى شد

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «تِیک آف» با بازی رضا یزدانی، پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی و... آمده است: «شوخى شوخى و بازى بازى، پنج نفر راه مى‌افتند به قتل عام عقده‌های چند ساله و کام گرفتن از زندگی و جوانی.»

خبرآنلاین: در خلاصه داستان فیلم سینمایی «تِیک آف» با بازی رضا یزدانی، پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی و... آمده است: «شوخى شوخى و بازى بازى، پنج نفر راه مى‌افتند به قتل عام عقده‌های چند ساله و کام گرفتن از زندگی و جوانی.»

رضا یزدانی با انتشار پوستر فیلم سینمایی «تِیک آف» در صفحه اینستاگرامش نوشت: «در آستانه اكران عمومى / پوستر «تِيک آف» رونمايى شد. پوستر فيلم سينمايى «تيک آف» به كارگردانى احسان عبدى‌پور و تهيه‌كنندگى طهورا ابوالقاسمى، با طرحى از محمدحسين هوشمندى در آستانه اكران عمومى فيلم رونمايى شد.»
پوستر «تيک آف» رونمايى شد

او ادامه داد: «كمپين تبليغاتى فيلم با شعار «سال ٩٦ تِيک آف كنيد» به تازگى شروع به كار كرده و پيش‌بينى مى‌شود با توجه به موضوع و فضاى متفاوت فيلم، «تِيک آف» از فيلم‌هاى پرفروش سال ٩٦ باشد. «تِیک آف» در گروه سینمایی ماندانا پس از «سه بیگانه» اکران می‌شود. مصطفی زمانی، پگاه آهنگرانی، رضا یزدانی، سوگل قلاتیان و حمزه مقدم بازيگران فيلم هستند.»

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «در آخرين سال‌ها و چكه‌هاى باقى مانده از جوانى، شيرزاد پس از پنج سال زندگى روى اقيانوس و در كابين كشتى‌ها برمی‌گردد و در خلوت پايان يک جشن شبانه با رفيق‌هاى قديمى‌اش، ناگهان زندگى او و چهار دختر و پسر به سمت غريبى سر كج مى‌كند. شوخى شوخى و بازى بازى، هر پنج نفر راه مى‌افتند به قتل عام عقده‌های چند ساله و کام گرفتن از زندگی و جوانی.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج