۵۱۵۸۹۸
۲ نظر
۵۰۱۵
۲ نظر
۵۰۱۵
پ

عذرخواهی به دلیل تنبیه بدنی دانش آموز رودباری

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه تنبیه بدنی بیشتر از همه برای جامعه آموزش و پرورش دردناک است، گفت: از هر رفتار خارج از عرف عذرخواهی می کنیم.

خبرگزاری مهر: محمد محسن بیگی عصر سه شنبه در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان در سال جاری با اشاره به اینکه در سطح استان کرمان ۵۶۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف در حال تحصیل هستند، اظهار داشت: چهار هزار و ۸۵۰ مدرسه دولتی و حدود هزار مدرسه غیر دولتی در سطح استان کرمان در حال فعالیت آموزشی هستند.

وی افزود: برای جلوگیری از بی سوادی با همت دولت در دورترین نقاط استان کرمان مدرسه ایجاد شده است که ۴۵۳ مدرسه زیر پنج نفر دانش آموز داریم که ۲۰۷ مدرسه آن دولتی و مابقی غیر دولتی است.

محسن بیگی تصریح کرد: کرمان در سطح کشور از جمله استانی های است که میزان زاد و ولد در آنها بالا است و بر این اساس در سال تحصیلی گذشته تعداد دانش آموزان ابتدایی استان کرمان پنج هزار نفر نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن افزایش یافته است.

کرمان بالاترین رنخ رشد باسوادی در کشور را داراست

وی ادامه داد: بر اساس آمار نفوس و مسکن در سال ۹۰ استان کرمان بعد از سیستان بلوچستان رتبه دوم تعداد بی سوادان در کشور را به خود اختصاص داده بود و طبق بررسی های جدید در حال حاضر استان کرمان بالاترین نرخ رشد باسوادی را دارد که از میانگین کشوری بالاتر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: در بعضی از شهرستان ها بی سواد نداریم و ۶۰ درصد اتباع افغانی که در کشور و استان کرمان زندگی می کنند بی سواد هستند.

محسن بیگی گفت: از سال گذشته ۲۵ هزار نفر کودکان افاغنه در سطح کشور تحت پوشش سواد اموزی قرار گرفته اند که سه هزار نفر از آنها در استان کرمان بودنند.

وی افزود: بالاترین پراکندگی دانش آموزی در سطح کشور مربوط به استان کرمان است.

وجود ۸۰۰ مدرسه تخریبی در استان کرمان

محسن بیگی با اشاره به اینکه بر اثر بارندگی های اخیر به برخی مدارس به ویژه مدارس فرسوده آسیب وارد شده است، عنوان کرد: ۸۰۰ مدرسه تخریبی در سطح استان کرمان وجود دارد و به همین دلیل در برخی از مدارس مجبور به زدن کانکس و یا تجمیع کلاس ها شده ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: ۲۰۰ مدسه خیرساز در استان کرمان در دست احداث است.

وی گفت: خدمات آموزش و پرورش در حوزه تربیت و آموزش به ویژه در سه سال گذشته قابل تقدیر است و این امر با مدیریت صحیح منابع انسانی و مالی حاصل شده است.

محسن بیگی تصریح کرد: شاخص های کمی و کیفی مدارس استان کرمان ارتقاء یافته و رتبه آموزش و پرورش استان کرمان از رتبه ۲۴ به رتبه ۱۳ کشوری در سال گذشته ارتقاء پیدا کرده است.

وی عنوان کرد: در سال گذشته ۵۶ نفر از معلمان در سطح استان کرمان فوت کرده اند که ۳۶ نفر آنها به صورت طبیعی فوت کرده اند و ۲۰ نفر از این افراد بر اثر تصادف در حین رفتن به مدرسه جان خود را از دست داده اند؛ همچنین ۲۳ نفر از معلمان در سال گذشته بر اثر تصادف در حین رفتن به مدرسه دچار مصدومیت شده اند و در حال حاضر در منزل خود بستری هستند و دیگر قادر به حضور در مدارس نیستند.

محسن بیگی تصریح کرد: در حال حاضر ۵۰۰ سرباز معلم با آموزش و پرورش همکاری دارند.

از هر رفتار خارج از عرف که مشاهده می شود عذرخواهی می کنیم

وی با اشاره به اینکه معلمان استان کرمان و کشور از قشر زحمت کش و ایثارگر جامعه هستند، بیان داشت: تنبیه بدنی بیشتر از همه برای جامعه آموزش و پرورش دردناک است و از هر رفتار خارج از عرف عذرخواهی کرده و فرد خاطی را به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری معرفی می کنیم.

محسن بیگی عنوان کرد: شیوه جذب و استخدام در آموزش و پرورش در سال های گذشته به گونه ای بود که افراد وارد تربیت معلم می شدند و دورانی را به عنوان دانشجو معلم طی می کردند و پس از فازغ التحصیلی وارد سیستم آموزش و پرورش می شدند که این روش در سنواتی دچار تغییر شد و به همین دلیل افرادی که شاخص های معلمی را نداشتند وارد عرصه آموزشی شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی ایران منش

      آقای محسن بیگی چطوره به جای پرداخت حق التدریس های سال قبل به فکر توزیع تقدیر نامه با کاغذ ابر و باد در روز معلم باشی.به خاطر مدیریت بی نظیر شما شب عید امسال به بچه ها درباره بی فایده بودن مسافرت در ایام عید توضیح می دادم.

    • هاشمی

      جناب محسن بیگی معلم قشرزحمت کشی است که اگر بخواهد ازرفاه وام بگیرد که آنهم یک سومش پول خودش هست باید ضامن بیاوردواقعا مسخره است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج