۵۱۶۵۱۳
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

تحقق سهمیه خانواده شهدای منا برای حج تمتع

نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت با اشاره به تلاشهای صورت گرفته برای رفع مشکلات خانواده شهدای منا و مسجدالحرام گفت: سهمیه اختصاص یافته به خانواده‌های شهدای منا و مسجدالحرام درحج امسال با پیشنهاد سازمان حج و بعثه تحقق یافت.

خبرگزاری تسنیم: حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر درنشست مشترک مسئولان دفاتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج وزیارت درتهران با اشاره به اقدامات صورت گرفته درحوزه حج خطاب به حاضران گفت: با انسجام بیشتر و دست در دست یکدیگر، برنامه‌ها و امور اجرایی و فرهنگی حج با جدیت دنبال شود تا انشاءالله حج مطلوبی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: فرصت برای کوچکترین آزمون و خطا وجود ندارد و باید امسال جامع ، کامل و با همکاری کاملا گسترده ونزدیک کارها را پیش ببریم.

سرپرست حجاج ایرانی با اشاره به اینکه سهمیه اختصاص یافته به خانواده‌های شهدای منا و مسجدالحرام با پیشنهاد سازمان حج وزیارت و بعثه مقام معظم رهبری تحقق یافت، تصریح کرد: بیش از ۸۶ هزار نفر امسال به حج مشرف خواهند شد و مشکلی در ثبت‌نام نداریم و می‌توانیم اولویتهای جدید را در قالب استانی اعلام کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر همچنین از تلاش دست اندرکاران دستگاههای مختلف برای رفع مشکلات خانواده‌های شهدای منا تقدیر کرد و گفت: همه تلاش کرده‌ایم تا رسالت خود را در مورد این خانواده‌ها انجام دهیم.

وی ضمن تقدیر از خدمات آقای سعید اوحدی رئیس قبلی سازمان حج و زیارت ، انتصاب آقای حمید محمدی به این سمت را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: آقای محمدی نگاه قانونمند به حوزه حج و زیارت دارد و در برنامه‌های خود مقابله با آسیبها وآینده نگری در اولویت قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: آقای محمدی دیدگاه خوبی دارد و هم اکنون نیز همکاری بسیار خوبی بین بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج وزیارت وجود دارد که آثار و برکات زیادی هم داشته است که در بهبود شرایط به ما هم کمک می‌کند.

گفتنی است در این نشست که امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استانی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت در این سازمان برگزار شد ، آقای حمید محمدی با حکم آقای سید رضا صالحی امیری به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت منصوب شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هههه برند یک کشته دیگه بدن

    • بدون نام

      عجب کار عجیبی

    • بدون نام

      خانواده شهدای منا بجای رفتن به مکه وکشور ال سعود باید از انها انتقام بگیرند

    • بدون نام

      لعنت برآل سعودک عزیزان ماروبخاک وخون کشیدن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج