۵۱۶۵۲۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

معامله برخی کشورهای اسلامی با صهیونیست ها

علی لاریجانی گفت: کشورهای لائیک منطقه چهره خود را با مفاهیم اسلامی بزک می‌کنند اما در جهت اهداف رژیم صهیونیستی گام بر می‌دارند و مسلمانان را در عراق، سوریه، یمن، نیجریه و سایر نقاط به خاک و خون می‌کشند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس مجلس شورای اسلامی که در آیین افتتاحیه سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم سخن می‌گفت، خاطر نشان کرد: امیدواریم این حرکت قرآنی همچنان تداوم داشته باشد و برکات آن برای کشورمان مستدام باشد و به درستی پیامبر اسلام مسلمانان را به قرآن آموزی و قرائت قرآن توصیه کردند.

وی افزود: این نهایت تیزهوشی است که انسان عمر خود را صرف بهترین کارها یعنی قرآن اندوزی کند چرا که قرآن در قیاس با تمام مفاهیم و علوم و مشاغل و دانش‌ها جایگاه رفیع‌تری دارد.

لاریجانی تصریح کرد: باطن قرآن معرفت و دانش است و کسی که قرآن می آموزد به مفاهیم دیگر بی‌نیاز می‌شود و باید ما در تمام شئون اجتماعی به قرآن رجوع کنیم .

وی با بیان اینکه قرآن در بهبهه‌ها و در سختی‌ها کلید سعادت است، گفت:‌ در شرایط سخت و آشفتگی در میان مسلمانان قرآن چراغ توسعه و پیشرفت است و ما امروز در جهان اسلام به این آشفتگی و سختی‌ گرفتار گشته‌ایم و قطعا بیش از هر زمان دیگری به قرآن نیاز داریم و هر کس به قرآن رجوع کند به بهشت رهنمود می یابد و هر کس از قرآن عبور کند به جهنم سقوط می‌کند.

لاریجانی تصریح کرد: کشورهای جهان اسلام درگیر جریان آشفته کننده تروریست و خطرناک مسلمان کشی شده اند که این مسئله جز با وحدت در سایه قرآن مرتفع نمی شود و ادامه این وضعیت بهترین شرایط و وضعیت برای رژیم صهیونیستی است و آن‌ها از وضع موجود خشنود هستند؛ آیا این کشورهایی که این وضع را ایجاد کرده اند نمی بینند که فضای به وجود آورده از سوی آن‌ها و مجال دادن به تروریست ها و مسلمان‌کش‌ها کمک به صهیونیست ها و دشمنان اسلام است.

وی تاکید کرد: آنهایی که به بهانه اختلاف مذهبی جنگ و درگیری ایجاد می‌کنند مگر نمی دانند که اسلام توصیه کرده است که مومنان در میان خود باید به مانند یک تن واحد باشند و آیا به راستی امروز امت اسلامی چنین وضعی دارند.

رئیس قوه مقننه خاطر نشان کرد: به راستی شرم‌آور است که برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی معامله می‌کنند تا مسلمانان را به خاک و خون بکشانند و به کیان مسلمانان لطمه بزنند و در مقابل به کارخانه های سلاح و موشک سازی صهیونیست‌ها خدمت کنند و به ایده جعلی تروریست اسلامی کمک کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آپارتاید خشن بر آفریقا و سلاح‌های کشتار جمعی در بخش‌هایی از آسیا همه دستاورد غرب است که به دنبال مخدوش کردن چهره اسلام است. در حالیکه آقای کیسینجر گفته بود در حال و حاضر نفت ارزشمندتر آن است که در دست اعراب و مسلمانان باشد و نگاهش به اعراب به مسلمانان به شکل ذلالت‌باری بود. برخی از اعراب با چشم پوشی از این واقعیت به دنبال همراهی با غرب هستند.

وی تاکید کرد: فراموش کردند که نگاه غربی‌ها به مسلمانان و اعراب نگاه ذلیلانه و غیر انسانی بوده و فراموش کرده اند که به جای اتکاء به آن‌ها باید به خود اتکاء کنند و در مسیر خود اتکایی و ساخت از درون حرکت کنند؛ به جای آنکه دل به دشمنی ببندند که از آن‌ها منزجر است و در ظاهر نقاب دوستی می زند.

لاریجانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر شناخت و رجوع به قرآن گفت: راه عبور از این وضع جبران غفلت از قرآن و مفاهیم قرآن است . آیا مسلمانان فراموش کرده اند که باید با وحدت و اتحاد از مشکلات عبور کرد و به تعالی و پیشرفت رسید؟

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: ما با نوعی تندروی جنون آمیز و دیوانگی و سرمستی در منطقه مواجهیم که در مسیر خاص دشمنان اسلام حرکت می‌کند و جز با وحدت کلمه و توجه به مفاهیم قرآن و اسلام ناب نمی‌توانیم از آن عبور کنیم و وقتی کشورهای اسلامی از عقب افتادگی رهایی می‌یابند که به قرآن بازگردند و غفلت از قرآن را فراموش کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج