۵۱۶۶۴۶
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

شیران: قالیباف آمده که تا آخر در انتخابات بماند

رئیس ستاد مردمی قالیباف در انتخابات گذشته هر گونه رایزنی با قالیباف برای تصدی پست معاون اولی در دولت احتمالی ابراهیم رئیسی را تکذیب می‌کند.

خبرآنلاین: رئیس ستاد مردمی قالیباف در انتخابات گذشته هر گونه رایزنی با قالیباف برای تصدی پست معاون اولی در دولت احتمالی ابراهیم رئیسی را تکذیب می‌کند.
رضا شیران خراسانی اظهار کرد: وعده‌هایی که گفته می‎شود درباره معاون اولی به قالیباف داده شده، صحت ندارد. من شخصا از ایشان سوال کردم، گفتند هیچ صحبتی در این زمینه با هیچ کاندیدایی نشده و هیچ وعده ای نه داده شده و نه گرفته است. لذا همه این مسائل تکذیب می‎شود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا آقایان قالیباف و رئیسی با هم دیداری داشته اند یا خیر؟، نیز گفت: کاندیداها عمدتا با هم دیدارهایی داشته اند و این دیدار خاص آقای رئیسی نبوده است. با سایر آقایان نیز دیدار داشته اند و صحبت شده است. ولی هیچ وعده ای و هیچ بحثی در این مورد که چه کسی چه سمتی را بگیرد، نداشته اند.
شیران در پاسخ به این سوال که آیا قالیباف بنا دارد تا آخر در عرصه رقابت بماند؟ نیز بیان کرد: قطعا آمده اند تا آخر بمانند. ایشان در نظرسنجی ها در رده خوبی هستند.
او درباره اینکه اگر سایر کاندیداها نیز انصراف ندهند، آیا حضور آقای قالیباف مانند دوره گذشته باعث شکستن آرای اصولگرایان نمی شود، پاسخ داد: مسئولیت چنین چیزی با کسانی است که خلف وعده می کنند. مسئولیتش با آقای قالیباف نیست.
نماینده مردم مشهد در مجلس توضیح داد: براساس نظرسنجی های معتبری که به عنوان مثال صداوسیما انجام داده، درصد آرای همه اصولگراها تک رقمی است و تنها آقای قالیباف حدود ۲۴ درصد رای دارد. که البته آرایش ۲، ۳ درصدی با آقای روحانی اختلاف دارد اما قطعا به آقای روحانی می رسد.
شیران درباره بیانیه پیش از ثبت نام قالیباف که بنا بر تحلیل برخی رسانه‎ها بوی انصراف می‎داد نیز گفت: خیر، آن بیانیه به معنای انصراف نبود، بلکه در آن بیانیه به جمنا گفته بودند که من نه خواسته‎ای داشتم و نه دارم.

وی همچنین درباره اینکه پیش تر به نقل از قالیباف گفته شده بود که تنها در صورت اجماع همه اصولگرایان در انتخابات حضور پیدا می کند، تصریح کرد: به زودی اجماع می‎شود. پیش بینی‎هایی شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر روحانی

    • بدون نام

      اتفاقا خوبه که قالیباف بمونه تا آخر در انتخابات , چهره اش بعد از شکست برای سومین بار دیدنیه
      من به هر کسی رای بدم به این آدم که شهر تهران رو به افتضاح کشید رای نمیدم

    • بدون نام

      ... مردم یادشان نرفته دوره اول احمدی نژاد. آقای قالیباف بخاطر اینکه رأی نیاورد. به حالت قهر داشت از کشور خارج میشد. بعد نازش را کشیدن و پست شهردار را بهش دادن . من نمی دونم این مسوولین به فکر بازنشست شدن نیستند. بابا موقعی شما در ایران مسوول شدید یک جوان 25 یا30 ساله بودید. حالا تا صحبت جوانان میشود .اولین نفری که علیه جوانان جبهه میگرد. شما مسول هستید. که خود از دوره جوانی تا به حال مسوول هستید. و می گویید ایشان جوان هست وبی تجربه .تو رو خدا آقای قالیباف بازنشسته شوید بابا بسته هر جا مسوول بودی فقط گند زدی

    • بدون نام

      فقط روحانی انشاالله تا 1400

    • بی نام

      لطفا و خواهشا مودب باشین به امید خدا قبول میشه انشااله شاید شما شهروند عزیز راضی نباشین ما که راضی هستیم

    • زبیر

      اقای قالیباف در جایگاه خودش خیلی موفق بوده ویقینا برای ریاست جمهوری هم موفق میشه ما هم هستیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج