جاباما
۵۱۶۶۶۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کارگردان «قطاری به سوی بوسان» انیمیشن می‌سازد

یئون سانگ هو فیلمساز کره‌ای که سال گذشته فیلم موفق و تحسین‌شده «قطاری به سوی بوسان» را بر پرده سینماها داشت, به زودی تولید پروژه سینمایی «سایکوکینسیس» («دورجنبانی») را آغاز می‌کند.

وب سایت آی سینما: یئون سانگ هو فیلمساز کره‌ای که سال گذشته فیلم موفق و تحسین‌شده «قطاری به سوی بوسان» را بر پرده سینماها داشت, به زودی تولید پروژه سینمایی «سایکوکینسیس» («دورجنبانی») را آغاز می‌کند. بعد از تجربه فیلمسازی در وادی زامبی‌ها, سانگ هو قصد دارد این بار ژانر کمدی را تجربه کند، هر چند همچنان از تکنیک لایو-اکشن (ترکیب فیلم و انیمیشن) استفاده خواهد کرد. همچنین, جمعی از ستاره‌های طراز اول سینمای کره از جمله جونگ یومی بازیگر «قطار» در این پروژه حضور خواهند داشت.
کارگردان «قطاری به سوی بوسان» انیمیشن می‌سازد

به گزارش «ورایتی»، به گفته سازندگان فیلم جدید سانگ هو, پیش‌درآمدی بر داستان فیلم ترسناک «قطاری به سوی بوسان» خواهد بود. ریو سئونگ رینوگ («معجزه در سلول شماره ۷») و شیم ایون کیونگ («دوشیزه گرنی») صداپیشگان اصلی «ایستگاه سئول» ساخته ۲۰۱۶ سانگ هو نیز از جمله ستاره‌های سرشناس فیلم جدید کارگردان و نویسنده کره‌ای هستند.

خط اصلی داستان حول محور مردی معمولی شکل می‌گیرد که خیلی تصادفی به قدرت‌های ماورایی دست می‌یابد و از قابلیت‌هایش برای کمک به دخترش و همچنین آدم‌های اطرافش استفاده می‌کند. عنوان فیلم نیز به معنای به حرکت درآوردن اشیا از راه دور و تنها به کمک نیروهای ذهنی است.

جالب است بدانید «قطاری به سوی بوسان» که نخستین بار پارسال در بخش «نمایش نیمه‌شب» جشنواره کن روی پرده رفت، در سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر نیز در بخش «مروری بر سینمای کره» و همچنین بخش «سایه‌های ترس» روی پرده می‌رود.

فروش جهانی این فیلم آسیایی که در چندین بازار بین‌المللی رکوردشکن شد، به زودی از مرز ۱۳۵ میلیون دلار عبور می‌کند. فروش امریکای شمالی فیلم در حال حاضر به ۲.۱ میلیون دلار رسیده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج