۵۱۶۷۷۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پاناسونیک دوربین جدیدش را معرفی کرد

پاناسونیک با معرفی LUMIX DC-ZS۷۰ این دوربین را برای علاقمندان عرضه کرده است. این دوربین یک دوربین کامپکت است که دارای یک لنز اولترا واید با زوم اپتیکال ۳۰x است، بدین معنی که در بازترین حالت این لنز می توانید از امکان ثبت عکس ۲۴ میلیمتری بهره مند شوید.

وب سایت تک شات: گرچه این روزها اسمارت فون ها در عین حال دوربین هایی قدرتمند هستند که می توانیم به راحتی در هر شرایطی از جیب درآورده و عکس مورد نظر خود را ثبت کنیم، اما گاه پیش می آید که یک دوربین مناسب تر مورد نیاز است. در اینصورت اگر به دنبال دوربین DSLR و سیستم های بدون آینه و لنزهای قابل تعویض آن نیستید، احتمالا یک دوربین کامپکت همان چیزی است که به دنبالش می گردید.

پاناسونیک دوربین جدیدش را معرفی کرد

پاناسونیک با معرفی LUMIX DC-ZS۷۰ این دوربین را برای علاقمندان عرضه کرده است. این دوربین یک دوربین کامپکت است که دارای یک لنز اولترا واید با زوم اپتیکال ۳۰x است، بدین معنی که در بازترین حالت این لنز می توانید از امکان ثبت عکس ۲۴ میلیمتری بهره مند شوید و یا در صورت نیاز به زوم از زوم اپتیکال ۳۰ برابری برخوردارید که در واقع زوم تا ۷۲۰ میلیمتر را ممکن می سازد.

از سایر مشخصات این دوربین می توان به سنسور ۲۰.۳ مگاپیکسلی و قابلیت ثبت ویدیوهای ۴K اشاره کرد. این دوربین از پردازنده تصویر Venus Engine برخوردار است و همچنین نوعی عملکرد Lytro مانند موسوم به Post Focus در آن وجود دارد که کاربران می توانند پس از ثبت عکس بر روی محدوده موردنظرشان از عکس فوکوس کنند.

این دوربین یک نمایشگر ۳ اینچی لمسی هم دارد که تا زاویه ۱۸۰ درجه قابل تنظیم است که در نتیجه از قابلیت ثبت سلفی هم برخوردار است. اگر این همان دوربین کامپکتی است که دنبالش بودید، اواخر ماه مه با قیمت ۴۵۰ دلار در دسترس شما خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج