۵۱۷۰۷۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

توزیع ۱۲۴ تن اقلام ضروری میان سیل زدگان

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، از توزیع ۱۲۴ تن اقلام ضروری میان متاثران از سیل و آبگرفتگی استان آذربایجان غربی خبر داد.

خبرگزاری مهر: وحید رحمتی با اشاره به خدمات هلال احمر در سیل استان آذربایجان غربی، گفت: در اولین لحظات وقوع سیل بااطلاع یافتن از منطقه‌های سیل‌زده و حادثه‌دیده، امدادگران متخصص و آموزش دیده سیلاب به این نقاط اعزام شده و به انجام فوریت‌های امدادی و کمک به آسیب دیدگان پرداختند.

وی با اشاره به اینکه عملیات امدادرسانی در سیل استان از ۲۵ فروردین‌ماه آغازشده و هم‌اکنون هم ادامه دارد، اافزود: نیروهای متخصص امدادی در قالب تیم‌های سیلاب، آنست، واکنش سریع، امداد هوایی و تیم‌های ارزیابی دراین مدت به ۵ هزار و ۹۸۴ خانوار آسیب دیده خدمات رسانی کردند.

رحمتی افزود: ۷۸۳ امدادگر و نجاتگربا استفاده از ۱۶۰ خودرو در این سیل اقدام به امدادرسانی کرده و تا کنون بیش از ۱۲۴ تن اقلام امدادی ضروری شامل یک هزار و ۱۴۶ تخته چادر، چهار هزار و ۸۱ تخته پتو، یک هزار و ۸۲۰ تخته موکت، ۲۸۴ عدد والور، ۵۵ هزار و ۵۹۹ قوطی کنسرو جات، ۷۶۹ عدد روغن، شش هزار و ۹۰ کیلو حبوبات، هفت هزار و ۱۵۵ کیلو برنج، هفت هزار و ۹۴۷ بطری آب‌معدنی، دو هزار و ۲۰۷ کیلو قند، دو هزار و ۴۹۱ کیلو شکر، ۹ هزار و ۹۰۰ قرص نان، ۶۲۰ کیلو خرما، سه هزار و ۳۰ بسته بیسکویت، ۳۱۲ عدد کلمن آب، ۲۰۰ عدد گونی، ۲۰ ست بهداشتی، ۲۵۰ عدد نایلون و ۱۰۴ ست ظروف در میان حادثه دیدگان توزیع شده است.

برپایی ۵ کمپ اردوگاهی و ۱۷۰ چادر امدادی

وی افزود: خسارات وارده به شهرستان‌های ارومیه، نقده، محمدیار، اشنویه و میاندوآب شامل تخریب کامل پل‌های ارتباطی مابین روستاها، خسارات به مزارع و احشام و نیز آب‌گرفتگی معابر و منازل بود که درمجموع پنج شهر و ۷۲ روستا را در برمی‌گرفت.

رحمتی با بیان اینکه نحوه امدادرسانی در شهرها و روستاهای سیل زده به دو شکل اعزام بالگرد و ترابری زمینی انجام‌گرفته است، خاطرنشان کرد: امدادگران در سطح شهرستان‌های ارومیه و نقده مجموعاً با پریایی پنج کمپ اردوگاهی و ۱۷۰ چادر امدادی هر یک به تفکیک شهرستان ارومیه در روستاهای عربلو، سردرود و بابا رود ۱۰۰ دستگاه چادر و در شهرستان نقده به تعداد ۷۰ دستگاه چادر، حادثه دیدگان را اسکان اضطراری دادند.

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر با اشاره به مفقودی نوجوان ۱۲ ساله اشنویه‌ای در اولین ساعات حادثه سیل این شهرستان، گفت: عملیات جستجو برای یافتن این نوجوان ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج