جاباما
۵۱۷۰۹۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هلالی: برانکو نشان داد فقط نباید حرف زد

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حضور هانی در ورزشگاه از ابتدا اشتباه بود و بهتر است به جای این کار مطالبات خانواده او را پرداخت کنند.

خبرگزاری تسنیم: بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حضور هانی در ورزشگاه از ابتدا اشتباه بود و بهتر است به جای این کار مطالبات خانواده او را پرداخت کنند.

اسماعیل هلالی در خصوص نحوه برگزاری مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس اظهار داشت: سال به سال برگزاری این مراسم بهتر می‌شود اما می‌تواند با نظم‌ بهتری نیز برگزار شود. انتظار همین است که ما پیشرفت کنیم و برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم اما برای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم باید تعداد افراد متفرقه را کم کنیم تا تنها بازیکنان در مراسم حضور داشته باشند.

وی تصریح کرد: در هیچ کجای دنیا نمی‌بینیم در برگزاری مراسم جشن‌های قهرمانی آدم اضافه‌ای حضور داشته باشد. هر کسی جایگاهی دارد اما در جشن قهرمانی فقط باید بازیکنان و کادرفنی حضور داشته باشند تا مراسم به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

هلالی در خصوص عدم حضور هانی فرزند مرحوم هادی نوروزی با توجه به قول و قرارهای قبلی در مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس که منجر به حواشی زیادی شد، گفت: نباید خیلی مسائل را احساسی کنیم. متاسفانه در ایران آنقدر مسائل را احساسی می‌کنیم که یا از این طرف بام به زمین می‌افتیم یا از آن طرف.

بازیکن پیشین پرسپولیس تصریح کرد: حضور فرزند نوروزی در ورزشگاه اشتباه بود و با این کار او بیشتر یاد پدرش می‌افتد و ناراحت‌تر می‌شود. اگر قرار است برای خانواده نوروزی کاری انجام دهیم بهتر است به جای حضور فرزند او در ورزشگاه، مطالبات و حق و حقوق خانواده‌اش را پرداخت کنیم و اگر فرزندش نیز استعدادی دارد به او کمک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همه چیز را با هم قاطی می‌کنیم چرا که خدایی ناکرده فردا روزی چنین اتفاقی برای یکی دیگر از اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس بیفتد، همه توقع دارند جام قهرمانی را فرزند او بالای سر ببرد. به جای قول دادن به خانواده او جهت بالا بردن جام قهرمانی بهتر بود حمایت بیشتری از آنها صورت می‌گرفت. اینکه شعار بدهیم هانی جام را بالای سر ببرد یا نبرد مشکلی را حل نمی‌‌کند.

هلالی عنوان کرد: اینکه هر بازی این بچه را به ورزشگاه بیاوریم ناخودآگاه باعث می‌شود او بیشتر نبود پدرش را حس کند. نباید بیش از اندازه روی هانی زوم کنیم تا اگر استعدادی هم دارد مسیر را غلط برود. باشگاه پرسپولیس در خصوص قول دادن برای بالا بردن جام توسط هانی نوروزی از ابتدا اشتباه کرد.

وی افزود: هادی نوروزی و خانواده او عزیز و قابل احترام هستند اما نباید مسائل را احساسی کنیم. در جشن قهرمانی فقط باید بازیکنان حضور داشته باشند و نباید جایی برای حضور لیدرها و مسئول اداری باشگاه باشد. کجای دنیا در مراسم قهرمانی حضور مسئول اداری باشگاه و عکس یادگاری گرفتن او با جام را دیده‌ایم؟ اگر مسئول اداری علاقمند به گرفتن عکس یادگاری با جام برای صفحات مجازی و دل خودش است بهتر است هنگام قرار گرفتن جام در ویترین باشگاه با آن عکس بگیرد.

بازیکن پیشین پرسپولیس یادآور شد: بهتر بود باشگاه پرسپولیس به جای حضور هانی در ورزشگاه و قول‌هایی که داد، بعد از کسب جام با یک برنامه‌ریزی دقیق و با حضور پیشکسوتان بر سر مزار هادی نوروزی حاضر می‌شد و جام را آنجا به خانواده او می‌داد.

وی تصریح کرد: همه این مشکلات به خاطر ضعف مدیریتی است که اتفاق افتاد. متاسفانه ما خیلی آرام به سمت حرفه‌ای شدن می‌رویم و با این روند 50 سال بعد متوجه می‌شویم تنها به اندازه دو سال جلو آمدیم. اتفاقات روز قهرمانی پرسپولیس باعث شد مراسم و جشن قهرمانی تحت تاثیر آن قرار بگیرد و ناراحتی‌هایی را ایجاد کرد. پرداختن به آن نیز اشتباه بود و باعث شد کسانی که هدف آنها نوروزی و باشگاه پرسپولیس نبود از آن سوءاستفاده و در خصوص آن صحبت کنند.

هلالی با تمجید از عملکرد پرسپولیس تحت هدایت برانکو گفت: عملکرد پرسپولیس در این فصل فوق‌العاده بود و از لحاظ فنی لیاقت قهرمانی را داشت. با حضور آدم کاربلدی به نام برانکو اتفاقات خوبی در باشگاه پرسپولیس افتاد و مشخص شد حمایت از او به خوبی جواب داده است. من در ۶، ۷ سال گذشته به عنوان مربی مستقیما با باشگاه در ارتباط بودم و می‌دانم حضور یک آدم کاربلد چقدر باعث تغییرات خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: خیلی از مربیان گذشته پرسپولیس به جای عملکرد درست فقط صحبت کردند و باعث عقب افتادن تیم شدند. برانکو نشان داد فقط نباید حرف زد و در عمل نیز باید ثابت کرد. او برخلاف گذشته جلوی بازیکنان سالاری ایستاد و هرگز در این خصوص کوتاه نیامد. در گذشته یکی از دروازه‌بانان باشگاه جلوی همه اعضای تیم به سرمربی بی‌احترامی کرد و ساک خود را برداشت و رفت. فردا بازی نیز با وساطت لیدر بدون عذرخواهی به تمرینات بازگشت اما امسال برانکو با وجود اینکه همه ایران می‌دانستند رضاییان بازیکن فنی و خوبی است روی اصول خود ایستاد تا سایر بازیکنان متوجه ساختار تیم و باشگاه شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج