۵۱۷۳۶۸
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

زریبافان از رئیسی حمایت کرد

معاون رئیس جمهور دولت دهم با صدور پیامی ضمن تشکر از شورای نگهبان حمایت خود را از حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی اعلام کرد.

خبرگزاری ایلنا: معاون رئیس جمهور دولت دهم با صدور پیامی ضمن تشکر از شورای نگهبان حمایت خود را از حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی اعلام کرد.

متن بیانیه مسعود زریبافان به شرح زیر است:

بسمه تعالی

من لم یشکر مخلوق لم یشکر خالق

بدین وسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات صادقانه و خالصانه حضرات فقهای محترم و حقوقدانان گرامی شورای نگهبان قانون اساسی که با دقت و رعایت تقوای الهی، مسئولیت خطیر احراز صلاحیت کاندیداهای دوره دوازدهم ریاست جمهوری را به ثمر رسانند، اعلام و از اینکه تکلیف سنگینی را که اقشار مختلف مردم شریف ایران و به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران بر دوش این جانب نهاده بودند، حسب مسئولیت خود را برداشتن سپاسگزارم. خداوند منان را شاکرم که توفیق خدمت به نظام جمهوری اسلامی به اینجانب در عرصه‌های گوناگون، عنایت فرموده و به لطف الهی تا آخرن نفس نیز خدمتگذار انقلاب، امام مسلمین و مردم بزرگوار کشور و خانواده معزز شهدا و ایثارگران خواهم بود.

ضمنا از تمامی گروه‌ها و تشکل‌ها به ویژه جمعیت یاران انقلاب اسلامی و خواهران و برادرانی که اعتماد نموده و در جهت کمک به اینجانب تلاش خالصانه و بدون انتظاری داشته‌اند، تشکر و برای آنها از خداوند متعال سلامتی و توفیق روزافزون خواهانم.

لازم به ذکر است کلیه ستادها و تشکیلات منسجم شکل‌گرفته در تهران و استان‌ها در حمایت از حضرت‌ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی قرار خواهد گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بده بستون رو ببین نقشه های از پیشکشیده شده یک یک دارند رو میشوند واقعا این را از صمیم قلبم میگویم این اقای ریسی که هستند در مورد بیو گرافی او شنیده ایم ولی الان چهکار میکنند چقدر سواد دارند در کدام دانشگاه درس خوانده مدرک کدام رشته تحصلی بالا دارند ایا از افتصاد وریاست چیزی میدانند این حق ما است که بدانیم مگر بخواهید کتمان کنید انوقت است که همه متوجه خواهند شد چهکسی راانتخاب خواهند کرد ودر کارنامه کاری او در گذشته چه هست

    • بدون نام

      خودش تایید نشده برا اینکه کم نیاره از یکی دیگه حمایت میکنه جالبه

    • محمدجواد

      رائ ما رئیسی

    • بدون نام

      درود بر روحانی

    • Shahed

      با سلام
      ما فرزندان شاهد شما را نماینده خود نمیدانیم چرا که خرابکاری های شما در دوره ریاستتان بر بنیاد ظلم بر ایثارگران فراموش نمی کنیم.
      اجرکم عندالله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج