جاباما
۵۱۷۳۹۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کتابی که بعید است مجوز چاپ بگیرد

حجت‌الله ایوبی با اشاره به اینکه روند مکتوب کردن خاطرات و تجربه‌هایش از دوران مدیریت در سازمان سینمایی را دنبال می‌کند، عنوان کرد که بعید است این کتاب مجوز چاپ بگیرد.

خبرگزاری مهر: حجت‌الله ایوبی با اشاره به اینکه روند مکتوب کردن خاطرات و تجربه‌هایش از دوران مدیریت در سازمان سینمایی را دنبال می‌کند، عنوان کرد که بعید است این کتاب مجوز چاپ بگیرد.

حجت‌الله ایوبی رییس سابق سازمان سینمایی در پاسخ به پرسشی درباره این که کتاب خاطرات خود از سینما را چه زمانی به نگارش درمی‌آورد، گفت: تا امروز نزدیک به ۱۵۰ صفحه از خاطرات خود در زمان فعالیت در حوزه ریاست سازمان سینمایی را نوشته‌ام. البته در همان روزها و در بین جنگ و گریزهای سینما، درباره خاطرات خود می‌نوشتم اما این روزها برای نگارش آن جدی‌تر وارد عمل شده‌ام.

او ادامه داد: در حال جمع‌آوری یکسری مدارک و مصاحبه‌ها که در طول فعالیتم در رسانه‌ها منتشر شد، هستم تا همه موارد را به خاطر داشته باشم و درباره آنها بنویسم.

رییس سابق سازمان سینمایی توضیح داد: خاطرات من از سینما بسیار شیرین است اما فکر نمی‌کنم بتوان آن را منتشر کرد و فکر می‌کنم از آن جمله کتاب‌هایی شود که نتوان آن را به چاپ رساند اما واقعا دلم می‌خواهد که همه بتوانند این کتاب را بخوانند. باز هم تأکید می‌کنم با توجه به اینکه واقعیت‌های سینما نه قابل گفتن است و نه قابل انتشار، بعید می‌دانم این کتاب چاپ شود.

او درباره حضورش در سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر توضیح داد: امسال به عنوان داور در سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور دارم و تا امروز ۲ اثر بیشتر ندیده‌ام و فکر می‌کنم تا پایان جشنواره ۱۵ فیلم را ببینم و داوری کنم.

ایوبی درباره اهمیت جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: جشنواره جهانی فیلم فجر از این جهت مهم است که شاید کسی باور نمی‌کرد که بتوان جشنواره‌ای برگزار کرد که همه بگویند «عجب» ما به ایران سفر کردیم و یک جشنواره حرفه‌ای، خوب و منظم دیدیم. فکر می‌کنم همه امروز باور می‌کنند که می‌توان در ایران یک جشنواره خوب با رعایت همه آداب و رسوم رویداد بین‌المللی برگزار کرد.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: به رضا میرکریمی و تیم او تبریک می‌گویم که طی یک سال گذشته تمام تلاش خود را کردند تا جشنواره‌ای مناسب برگزار کنند.

رییس سابق سازمان سینمایی در پایان و در پاسخ به اینکه آیا دوباره به سینما بازمی‌گردد یا خیر؟ گفت: در حال حاضر یک اتاقک کوچک در دانشگاه تهران دارم و طی مدتی که در این اتاق هستم، انقدر فضای خوب و پر از آرامشی را تجربه می‌کنم که دعا کنید دیگر از آنجا بیرون نیایم. البته ما سرباز کوچک فرهنگ و هنر مملکت هستیم و هر جا که کاری از دست ما برآید، در آنجا حضور پیدا می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج