۵۱۷۴۴۵
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

آغاز مهلت اعتراض نامزدهای رد صلاحیت شده در انتخابات شوراها

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش با بیان اینکه نظارت بر پرونده‌های داوطلبان انتخابات شوراها به پایان رسید و نتایج آن به هیات اجرایی ارسال شد، گفت که با توجه به اتمام کار هیات نظارت، مهلت قانونی اعتراض نامزدهای رد صلاحیت شده آغاز شده است.

خبرگزاری ایسنا: رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش با بیان اینکه نظارت بر پرونده‌های داوطلبان انتخابات شوراها به پایان رسید و نتایج آن به هیات اجرایی ارسال شد، گفت که با توجه به اتمام کار هیات نظارت، مهلت قانونی اعتراض نامزدهای رد صلاحیت شده آغاز شده است.

محمدرضا بادامچی در گفت‌وگویی در این باره اظهار کرد: نظارت بر پرونده داوطلبان پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر تهران، ری تجریش در هیات نظارت شهرستان به پایان رسید و نتایج آن به هیات اجرایی شهرستان ارسال شد و تا فردا (دوم اردیبهشت) به اطلاع داوطلبان برسد.

وی افزود: داوطلبان می‌تواند اعتراض خود را در زمان تعیین شده از تاریخ ۶ اردیبهشت به هیات استانی و مراکز ارائه کنند تا در صورت لزوم بررسی مجدد شود.

بادامچی تاکید کرد که همه تلاش هیات نظارت بر رعایت حقوق داوطلبان بوده است تا در نهایت انتخاباتی مقبول و با حضور پر شکوه مردم برگزار شود.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر تهران با ارائه آماری از میزان تحصیلات داوطلبان و گروه‌های سنی داوطلبان حضور در شورای شهر، گفت: در پنجمین انتخابات شورای شهر تهران تعداد داوطلبان نزدیک به دو برابر نسبت به دوره قبل افزایش یافته است. به طوری که از تعداد ۲۷۵۰ پرونده مورد بررسی درهیات نظارت، داوطلبان با تخصص‌های متنوع وتحصیلات عالی وجود داشتند. ۱۰ درصد آن‌ها از اساتید دانشگاه و ۴۵ درصد دارای تحصیلات کارشناسی ارشد هستند.

به گفته وی گروه سنی داوطلبان بین ۳۰ تا ۴۵ سال بوده که حدود ۸۰ درصد آن‌ها آقایان و ۲۰ درصد خانم‌ها هستن و همچنین ۲۳ درصد از داوطلبان از ایثارگران می‌باشند.

بادامچی در پایان گفت که توزیع متناسب داوطلبان در کنار تنوع در تخصص و گروه‌های سنی مختلف ناشی از علاقه‌مندی و احساس تعلق شهروندان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج