۵۱۷۷۹۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

طنز؛ لطفاً کفش‌ها رِ نریزید توی استخرها!

یکی از کاندیداهای انتخابات در حرکتی بهداشتی پسند با کفش به استخر رفته و به بچه‌هایی که آنجا مشغول شنا بودند، احوالپرسی کرده است.بنابراین ما از امروز باید مواظب باشیم که وقتی در حال شنا هستیم، یا زیر دوش یا حالا هر....

فریور خراباتی در روزنامه ایران نوشت:

یکی از کاندیداهای انتخابات در حرکتی بهداشتی پسند با کفش به استخر رفته و به بچه‌هایی که آنجا مشغول شنا بودند، احوالپرسی کرده است.بنابراین ما از امروز باید مواظب باشیم که وقتی در حال شنا هستیم، یا زیر دوش یا حالا هر جای دیگری که آدم‌ها معمولاً تنها به آنجا می‌روند، یک نفر در نزند و با کفش بیاید و با ما سلام و احوالپرسی کند. در عین حال از آنجایی که ایشان با کفش وارد استخر شده‌اند بنده پیشنهاد می‌کنم وزارت بهداشت خود را (فرض محال!) به دوستان و زحمتکشان در«ساندویچ فریدون» یا «شاپور سگ پز» بدهند که دیگر در و تخته با یکدیگر جور شود.

به هرحال همین حضور غیرمنتظره این نوید را می‌دهد که شب در حالی که شما توی منزل نشسته اید و فوتبال تماشا می‌کنید و با قاشق هندوانه می‌خورید یک نفر به شما زنگ بزند و بگوید: «سلام، چطوری؟ خونه ای؟ باقرم! می‌خوام یه سر بیام بهت بزنم!» و فرصت ندهد که شما اصلاً بپرسید باقر چه کسی است و با کفش وارد منزل‌تان شده و به شما بگوید: «بابا نیم ساعت اومدیم خودت رِ ببینیم، همه‌اش که توی آشپزخونه‌ای؟».
این شوآف‌های غیرمنتظره را به فال نیک می‌گیریم. اصلاً زمانی که بنده آهنگ تبلیغاتی یکی از کاندیداها را شنیدم که در آن یک بچه می‌خواند: «رای مامان و بابا فلانی فلانی!» به این نتیجه رسیدم که: «گل همه رنگش خوبه، کاندیدا زرنگش خوبه، تو کتابا نوشته، لطفاً کفش‌ها رِ نریزید توی استخرها» باور کنید رفتار غیر قابل پیش‌بینی دوستان به قافیه شعر ما هم لطمه زد.یک جوری حرکات تکنیکی از خود نشان می‌دهند که عمراً اگر لیونل مسی هم بتواند این گونه مدافعان تیم حریف را غافلگیر کند.یعنی اگر فردا دیدیم که دوستان سوار بر جاروی نیمبوس از این طرف شهر به آن طرف شهر می‌روند و داستان بزبزقندی را برای کودکان می‌خوانند تعجب نکنید.
اما بنده توصیه‌ای خدمت این عزیزان دارم؛ بیایید و به جای توجه به گروه سنی الف که هنوز به سن رأی‌گیری نرسیده‌اند، توجه خود را معطوف به گروهی کنید که به سن قانونی رأی دادن رسیده‌اند و حداقل«دو تا برنامه بدید عمو ببینه!» چون ظاهراً شما دارید«اشتباه می‌زنید» و با ادامه این روند نهایتاً به‌عنوان مدیر یک مهدکودک یا مبصر کلاس نسترن سه انتخاب شوید.سن قانونی رأی دادن را نگاه کرده و فراموش نکنید کودکانی که در انتخابات ثبت‌نام کردند نمی‌توانند در انتخابات رأی بدهند، یعنی آن پسر دوازده ساله‌ای که ثبت‌نام کرد، سنش هنوز به سن قانونی برای رأی دادن نرسیده است. بنده فکر کنم شما این را با آن اشتباه گرفته اید، به هرحال ما نیت‌مان خیر بود و قصد کمک داشتیم، حالا باز هم خودتان می‌دانید!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج