۵۱۸۲۲۲
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

آخرین وضعیت جسمی پیشکسوت دوتار خراسان

پزشک عثمان محمدپرست درباره وضعیت جسمی این پیشکسوت دوتار خراسان گفت: عثمان محمدپرست در وضعیت جسمانی نسبتا خوبی قرار دارد اما با توجه به بیماری‌ای که به وجود آمده باید منتظر شرایط بهتری باشیم.

خبرگزاری ایسنا: پزشک عثمان محمدپرست درباره وضعیت جسمی این پیشکسوت دوتار خراسان گفت: عثمان محمدپرست در وضعیت جسمانی نسبتا خوبی قرار دارد اما با توجه به بیماری‌ای که به وجود آمده باید منتظر شرایط بهتری باشیم.

دکتر ابراهیم قیم حسن‌خانی در گفت‌وگو، درباره وضعیت جسمی این نوازنده دوتار که به دلیل تنگی کانال نخاع به بیمارستان سینای مشهد مراجعه کرده و تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفته است، اظهار کرد: عثمان محمدپرست روز سه‌شنبه (۲۹ فروردین) به صورت ناگهانی دچار این بیماری شد و در روز چهارشنبه (۳۰ فروردین) به بیمارستان منتقل شد. با توجه به سابقه بیماری و دردی که در پای چپ داشت، این مشکل به وجود آمده؛ اما به صورت ناگهانی حس حرکت در ایشان از بین رفت و منجر به زمین خوردنش شد.
آخرین وضعیت جسمی پیشکسوت دوتار خراسان

او ادامه داد: این تنگی کانال ادامه پیدا کرد، به این معنی که سمت چپ بدن هم درگیر شد و مجددا ام.آر.آی صورت گرفت و متوجه شدیم که قسمت بالاتر بدن نیز دچار تنگی شده به همین علت چهارشنبه‌شب، محمدپرست را عمل کردیم.

این فوق تخصص ارتوپدی و جراح ستون فقرات با بیان این‌که در حال حاضر عمل تمام شده و تمام تنگی‌هایی را که به وجود آمده بود باز کرده‌اند، گفت: باید صبور باشیم و ببینیم که حرکت و حس بازمی‌گردد یا خیر، اما می‌توان وضعیت این نوازنده دوتار را مطلوب اعلام کرد، در عین حال همان‌طور که عنوان شد، باید منتظر بمانیم تا آن اختلالی که در حس و حرکت پاها به وجود آمده‌ است، بازگردد که این موضوع نیاز به گذشت زمان دارد.

قیم حسن‌خانی خاطرنشان کرد: این بیماری به دلیل سابقه‌ای که محمدپرست از قبل داشته و متاسفانه به پزشک مراجعه نکرده، در حال پیشرفت بود تا این‌که بعد از مراجعه به بیمارستان به صورت اورژانسی عمل شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج