جاباما
۵۱۸۲۶۵
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

نویسنده سرشناس انگلیسی به ایران می‌آید

مدیر نشر هوپا از تمایل دیوید آلموند نویسنده سرشناس انگلیسی برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران و برگزاری کارگاه‌های نویسندگی توسط وی خبر داد.

خبرگزاری مهر: مدیر نشر هوپا از تمایل دیوید آلموند نویسنده سرشناس انگلیسی برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران و برگزاری کارگاه‌های نویسندگی توسط وی خبر داد.
نویسنده سرشناس انگلیسی به ایران می‌آید

در آستانه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب، "دیوید آلموند" نویسنده صاحب نام انگلیسی از تمایل برای حضور در ایران و شرکت در این رویداد به دعوت ناشر ایرانی خود خبر داده است.

محمد متولی مدیر نشر هوپا که ناشر ترجمه آثار وی در ایران به شمار می‌رود در این زمینه به خبرنگار مهر گفت: دیوید آلموند نویسنده رمان مشهور اسکلیگ برای نوجوانان است که برای او جوایز زیادی را به ارمغان آورده است. همچنین کتاب "بوته زار کیت"، "چشم بهشتی"، "قلب مخفی"، "آتش خواران" و "گل" از جمله آثار قابل توجه وی به شمار می‌روند که همگی ترکیبی از جهان واقعی معاصر و فانتزی، تضادهای قومی و تجربه‌های ارزشمند است. او در واقع نویسنده‌ای است که سعی دارد نشان دهد دنیای فراطبیعی چگونه می‌تواند باشد. دنیایی که درآن، واقعیت و افسانه، حقیقت و دروغ با چرخشی خلاقانه به یکدیگر تبدیل می شوند.

ممتولی همچنین گفت: آلموند در زمره نویسندگانی است که توانسته دو بار کاندیدای جایزه هانس‌ کریستین اندرسن در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۰ شود. در سال ۲۰۰۸ نام او جزو پنج فینالیست برتر این جایزه جهانی شناخته شد و در سال ۲۰۱۰ جایزه اندرسن به این نویسنده انگلیسی‌تبار تعلق گرفت.

به گفته متولی از این نویسنده آثار متعددی در ایران وجود دارد و او در زمره نویسندگانی بوده که با وجود عضویت نداشتن ایران در معاهده کپی‌رایت بر این باور بوده همین که بچه‌های ایرانی می‌توانند کتابش را بخوانند خوشحال کننده است.

مدیر نشر هوپا افزود: ما با ارتباطی که با این نویسنده و بنیاد آلموند برقرار کرده قصد داریم با دعوت از او در نمایشگاه کتاب تهران و برگزاری کارگاه‌های آموزشی فضایی را فراهم کنیم تا نویسندگان داخل کشور ضمن آشنایی بیشتر با وی از تجربیات و مهارت نویسندگی‌اش بهره برند. به باور من این گونه مراودات موجب ارتقا و رشد ادبیات ما و گسترش تعامل دوطرفه ما با ادبیات جهان خواهد شد. در همین زمینه آلموند از دعوت نشر هوپا برای بازدید از نمایشگاه کتاب تهران و برگزاری کارگاه‌های نویسندگی بسیار استقبال کرده و انتشارات هوپا از ماه آذر با همکاری آلموند در حال پی گیری از طریق مراجع ذی‌ریط برای حضور او در ایران است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاوشگر فضایی

      چرا مسوولین نمی خواهند متوجه شوند که ما به پیغمبر از هر چی جماعت انگلاساکسونه بدمون میاد ، چرا اینها را به مملکت راه میدید؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مطمئنی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج