۵۱۸۲۸۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پروژه بزرگ تلویزیونی امیر نادری و رامین بحرانی

رامین بَحرانی و امیر نادری در همکاری با هم و از طریق کمپانی نوروز فیلمز مسئولیت تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی یکی از بزرگترین پروژه های تلویزیونی شبکه محبوب آمریکایی سازنده «بازی تاج و تخت» را بر عهده گرفته اند.

روزنامه بانی فیلم: رامین بَحرانی و امیر نادری در همکاری با هم و از طریق کمپانی نوروز فیلمز مسئولیت تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی یکی از بزرگترین پروژه های تلویزیونی شبکه محبوب آمریکایی سازنده «بازی تاج و تخت» را بر عهده گرفته اند.
پروژه بزرگ تلویزیونی امیر نادری و رامین بحرانی

به گزارش بانی فیلم به نقل از ورایتی، شبکه اچ بی او مراحل ساخت اقتباسی سینمایی از رمان «فارنهایت ۴۵۱» را آغاز کرده است. مایکل بی. جوردن و مایکل شنون کسانی هستند که برای نقش آفرینی در این پروژه انتخاب شده‌اند.

با اقتباس و بر پایه رمان کلاسیک نوشته ری بردبری، این فیلم تلویزیونی آینده ای را به تصویر می کشد که در آن رسانه یک تسکین بخش است، تاریخ غیرقانونی است و «مردان آتش» کتاب ها را می سوزانند.

جوردن نقش شخصیت مونتاک را بازی می کند، یک مرد آتش جوان که دنیایش را پشت سر می گذارد، با مرشد خود به مبارزه می پردازد و تقلا می‌کند تا بتواند انسانیت خود را بازپس گیرد. شنون نقش شخصیت بیتی را ایفا می کند که کاپیتان و مرشد شخصیت مونتاگ است.

جوردن همچنین مسئولیت تهیه کنندگی اجرایی این پروژه را هم بر عهده خواهد داشت و از طریق کمپانی خودش یعنی آوتلایر پروداکشنز آن را تهیه می‌کنند. دیگر تهیه کنندگان اجرایی این فیلم سارا گرین از کمپانی بریس کوو پروداکشنز، الن گسمر، پیتر جیسن و رامین بَحرانی از کمپانی نوروز فیلمز است که همراه امیر نادری، فیلمنامه این اقتباس را به رشته تحریر درمی آورد. دیوید کوتس ورت تهیه کننده فیلم است. رامین بحرانی روی صندلی کارگردانی این پروژه هم خواهد نشست.

با وجود اینکه این پروژه هنوز در مراحل اولیه تهیه و توسعه قرار دارد، منابع خبری ورایتی می‌گویند اچ‌بی او قصد دارد آن را تا خط پایان پیش ببرد. بعد از فیلم «زندگی جاویدان هنریتا لکس» که اوپرا وینفری در آن نقش آفرینی می‌کرد و همین آخر هفته پیش نمایش می‌شود، «فارنهایت ۴۵۱» جدیدترین پروژه مهم با اسم‌های بزرگ است که در اچ‌بی‌او فیلمز مطرح می‌شود.

این در حالی است که تابستان سال پیش هفتادو سومین جشنواره فستیوال فیلم ونیز امیر نادری کارگردان مشهور ایرانی را مورد تجلیل قرار داد و با اهدای جایزه معتبر جیگر-لکولتور گلوری برای فیلمسازی، از امیر نادری تقدیر کرد. در این جشنواره فیلم «کوه» اولین ساخته وی در ایتالیا نیز به نمایش درآمد.

«کوه» در منطقه کوهستانی دولومیته در ایتالیا ساخته شد و بازیگران ایتالیایی فیلم از جمله آندرآ سارتورتی در آن بازی کردند.

نادری در این جشنواره توضیح داد که از کودکی که به عنوان یک پسر فقیر و یتیم در خیابان بزرگ شد، ابرام و پافشاری را شناخت. وی سازنده آثار کلاسیکی چون «تنگسیر» در سال ۱۹۷۴، «انتظار» در سال ۱۹۷۴، «دونده» در سال ۱۹۸۵ و «آب، باد، خاک» در سال ۱۹۸۹ است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج