۵۱۸۳۱۲
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

طنز؛ نصب آباژور به جای تصویر رئیس جمهوری!

ظاهراً قرار بر این شده که مناظره‌های انتخاباتی این بار برخلاف دوره‌های گذشته به صورت زنده پخش نشود. این تصمیم در حالی گرفته شد که تقریباً اغلب نامزدهای انتخاباتی با این موضوع مخالفت کرده‌اند.

فریور خراباتی در روزنامه ایران نوشت:

ظاهراً قرار بر این شده که مناظره‌های انتخاباتی این بار برخلاف دوره‌های گذشته به صورت زنده پخش نشود. این تصمیم در حالی گرفته شد که تقریباً اغلب نامزدهای انتخاباتی با این موضوع مخالفت کرده‌اند.

به هرحال پخش غیرزنده مناظره‌های انتخاباتی در حالی که تلویزیون حتی برنامه عمو قناد و مسابقه بین تیم‌های انگول اشتات و بایرلورکوزن را به صورت زنده پخش می‌کند، جای تعجب دارد. در حال حاضر ما تنها دو برنامه داریم که زنده نیستند، اولی برنامه آقای حاجیلو است که از پشت شمشادها میکروفون به دست می‌پرد جلوی مردم و از آنها سؤال می‌پرسد، دومی برنامه مناظره‌های انتخاباتی است. حالا ما می‌خواهیم پیش‌بینی کنیم که پخش غیرزنده مناظره‌های انتخاباتی آن جایی که نوبت صحبت کردن دکتر روحانی است، به چه صورت خواهد بود.

به نام خدا، با عرض سلام خدمت... (صدا قطع می‌شود) گرامی. باور کنید بنده نمی‌خواستم در این مناظره (صدای بوق) آنچه که در دلم می‌گذرد را... (صحنه آهسته صحبت‌های کاندیدای قبلی در این لحظه پخش می‌شود. زمانی که برمی‌گردیم به جای دکتر روحانی یک آباژور و به جای اسحاق جهانگیری یک گلدان گذاشته اند). اما آنچه امروز برای همه ما سؤال است، املاک... (املاک خانه برتر، تحت حمایت دولت قبل و بعد از یازدهم، یکی بخر، دو تا ببر!) چه کسی است که نداند در بحث ساختمان پلاس... (پلاس! کباب پز پلاس، دیگه نگران کباب درست کردن توی پیک نیک نباشید، منقل پلاس کار شما رو راحت کرده، اگه رئیس جمهوری همینطوری به صحبت هاش ادامه بده این تبلیغ حالا حالاها ادامه داره!). ما در طرح پ...(صدا قطع می‌شود) جنوبی (خب ظاهراً دکتر روحانی درخواست ترانه جنوبی داشتن، به همین دلیل شما رو دعوت می‌کنیم به شنیدن ترانه جذاب بالا بالا بالا یار بالا، از آخرین ساخته‌های قاسم افشار). در پایان لازم است اعلام کنم که دولت...(هموطنان گرامی، به علت ترافیک در خیابان دولت و بسته شدن خیابان‌های شریعتی و پاسداران، لطفاً از مسیرهای جایگزین استفاده کنید، اگه مسیر جایگزینی پیدا کردید به ما هم بگید تا به بقیه بگیم، دمت تون گرم، دل تون شاد!)

خب این بخشی از سخنان دکتر روحانی در مناظره انتخاباتی تلویزیون بود، حالا امیدوارم روز موعود فرا برسد و ببینیم که صدا و سیما رویه دیگری را اتخاذ کرده است، هرچند ما الان امیدمان به اینکه درخت گردو، موز بدهد بیشتر از تغییر در سیاست‌های صدا و سیماست!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرت محض

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج