۵۱۸۳۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

چلسی با مورینیو به دنبال رونی

بایرن مونیخ به جذب رونی علاقه ای ندارد. تیم آینده رونی هنوز مشخص نشده است. گفته می شد بایرن مونیخ هم از مشتریان ستاره یونایتد است که به فرگوسن گفته بود قصد دارد یونایتد را ترک کند.

چلسی با مورینیو به دنبال رونی

روزنامه تماشا: بایرن مونیخ به جذب رونی علاقه ای ندارد. تیم آینده رونی هنوز مشخص نشده است. گفته می شد بایرن مونیخ هم از مشتریان ستاره یونایتد است که به فرگوسن گفته بود قصد دارد یونایتد را ترک کند. با این وجود ماتیاس سامر مدیر ورزشی بایرن پیوستن او به فینالیست لیگ قهرمانان را رد کرده است. بنابراین بایرن را باید از مقاصد احتمالی او خط زد و همه داستان ها پیرامون رفتن رونی به آلمان که در رسانه های انگلیسی و آلمانی منتشر می شد حالا خالی از واقعیت به نظر می رسد.

به نقل از گاردین، ماتیاس سامر گفته است: «من نمی دانم رونی چه چیزی به بوندس لیگا می آورد. من نمی توانم به این سوال جواب بدهم. من می توانم پاسخ بدهم که ما احترام زیادی برای وین رونی قائل هستیم اما هیچ تماسی با او نداشته ایم. هیچ تماسی وجود نداشته است و جذب او در برنامه های ما نیست. نه، نه، کاملا نه.»

پپ گواردیولا که سرمربی فصل آینده بایرن مونیخ خواهد بود سال بعد دردسرهای زیادی برای انتخاب مهاجمان خود خواهد داشت. آنها توماس مولر، تونی کروس، ریبری، روبن و ماندژوکیچ را در اختیار دارند و به دنبال لواندوفسکی مهاجم دورتموند هستند و نیازی به رونی ندارند. در کنار اینها این را هم باید در نظر گرفت که خرید او حداقل 25 میلیون دلار برای مونیخ هزینه دارد و دستمزد هفتگی او در منچستر 200 هزار دلار است.

به این ترتیب تنها چلسی و پاری سن ژرمن و با احتمال کمتر آرسنال برای جذب رونی رقابت خواهند کرد و البته شانس چلسی برای آوردن رونی به لندن بیش از دیگران است. رسانه های انگلیسی می گویند مورینیو که به احتمال زیاد سرمربی فصل بعد چلسی خواهد بود به جذب رونی علاقمند است و چلسی به همین دلیل است که به دنبال به خدمت گرفتن او است. آنها مشکلی برای پرداخت پول موردنیاز برای این انتقال ندارند و البته آمدن مورینیو کار آنها را ساده تر می کند.

دیدار رونی با مویس برای ماندن

با وجود گفته های فرگوسن مبتنی بر تمایل رونی برای رفتن از باشگاه، مهاجم یونایتد با بازنشستگی فرگوسن نیم نگاهی هم به ماندن در اولدترافورد دارد.مویس به بازی رونی علاقمند است اما در حال حاضر مایل نیست که او را برخلاف میلش نگه دارد. مویس قصد دارد رونی را بفروشد و تنها راه رونی برای ماندن دیداری خصوصی است که آنها هفته آینده با هم خواهند داشت.

رونی می خواهد از آینده و نقشش در یونایتد مطمئن باشد و این دیدار می تواند زمینه ماندن او را فراهم کند. مویس پیش از این گفته بود که رونی یکی از بزرگترین بازیکنان فوتبال دنیا بوده و هست. نشانه هایی که رونی را به ماندن امیدوار می کند و البته آینده رونی تا هفته دیگر مشخص خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج