جاباما
۵۱۸۳۹۷
۵۵۳۹
۵۵۳۹
پ

زیبایی نهفته در قلب آبی دریاها؛

گران ترین مرواریدهای جهان کجا هستند؟

انسان ها به جواهرات عشق می ورزند و ألماس و سنگ های قیمتی توجه آنان را به خود جلب میکند. جواهراتی وجود دارند که انواع نادر و کمیابی از مرواریدها در ساخت آنها استفاده شده است و قیمتی بالغ بر میلیون ها دلار دارند و به راحتی قابل دستیابی نیستند.

وبسایت تابناک با تو: ستایش زیبایی از ویژگی های انسان است. انسان ها به جواهرات عشق می ورزند و ألماس و سنگ های قیمتی توجه آنان را به خود جلب میکند.

جواهراتی وجود دارند که انواع نادر و کمیابی از مرواریدها در ساخت آنها استفاده شده است و قیمتی بالغ بر میلیون ها دلار دارند.

گران ترین مرواریدهای جهان کجا هستند؟
مروارید در آثار هنری جهان،دختری با گوشواره مروارید اثر نقاش برجسته هلندی یوهانس فرمیر(۱۶۳۲-۱۶۷۵)، این أثر از شاهکارهای نقاشی جهان است

گران ترین مرواریدهای جهان کجا هستند؟
مروارید رمان کوتاهی از جان إشتاین بک است. داستان درباره مکزیکی فقیری به نام کینو است که بزرگترین مروارید دنیا را می یابد، او امیدوار است که با مروارید خوشبخت شود اما رفتارهای عجیب و توقعات دیگران زندگی او را به تباهی می کشاند

گران ترین مرواریدهای جهان کجا هستند؟
زنی با گردنبند مروارید، اثر دیگری از یوهانس فرمیر

۱۰. گردنبند سه رشته، مروارید طبیعی، قیمت ۱.۴میلیون دلار

این گردنبند سه رشته در یک حراجی عمومی در نیویورک وابسته به یک خانه مد معرفی و عرضه شد. در این گردنبند ۱۸۰ دانه مروارید طبیعی با مهارت و چیره دستی شگفت أنگیزی در کنار هم چیده شده اند. دانه های ناهمگون که اندازه و حجم های متفاوتی دارند آنچنان زیبا و منظم در کنار هم قرار گرفته اند که چشم هر بیننده ای را مینوازند. قطر مرواریدهای این گردنبند از ۴.۹۵ تا ۱۱.۰۵ میلیمتر متغیر است.

گران ترین مرواریدهای جهان کجا هستند؟

گران ترین مرواریدهای جهان کجا هستند؟
گردنبند سه رشته، مروارید طبیعی، ۱.۴ میلیون دلار

۹. گردنبند ماری آنتوآنت، ۱.۶ میلیون دلار به فروش رسید

این گردنبند از جمله گرانترین گردنبندهای جهان است که به ماری آنتوآنت همسر لوئی شانزدهم پادشاه فرانسه تعلق داشته است. گردنبند ماری آنتوانت سرنوشت پیچ در پیچی داشت و به پادشاهان و مشاهیر متعدّدی به إرث رسید مانند خانم باربارا هوتون، او گردنبند به جای مانده از ملکه ماری را در شب عروسی اش با همسر اول خود، شاهزاده ی روسی ألکسیس مِدیوانی در سال ۱۹۳۳ میلادی بر گردن انداخت. گردنبند ماری آنتوانت چهل و چهار دانه مروارید در اندازه های مختلف دارد که قطر آنها از ۸.۷ میلیمتر تا ۱۶.۳۳میلیمتر می باشد که به وسیله قلّاب فیروزه ای ألماس نشان به هم متصل میشوند. این گردنبند در سال ۱۹۹۹میلادی به قیمت ۱.۶میلیون دلار به فروش رسید.

گران ترین مرواریدهای جهان کجا هستند؟
گردنبند ماری آنتوانت

گران ترین مرواریدهای جهان کجا هستند؟
ماری آنتوانت با گردنبند مرواریدش

گران ترین مرواریدهای جهان کجا هستند؟
باربارا هوتون در جشن عروسی ازدواج اولش با گردنبند ماری آنتوانت به چشم میخورد

۸. گردنبند پنج رشته، مروارید طبیعی، به قیمت ۱.۷ میلیون دلار به فروش رسید

این گردنبند پنج رشته از مروارید طبیعی در یک حراجی عمومی در سال ۲۰۱۲ میلادی به نمایش درآمده است. رشته اول آن ۶۳ دانه مروارید، رشته دوم ۸۸ دانه، رشته سوم ۷۲ دانه و رشته چهارم و پنجم هر کدام ۷۳ عدد مروارید طبیعی دارند.

گران ترین مرواریدهای جهان کجا هستند؟

گران ترین مرواریدهای جهان کجا هستند؟
گردنبد پنج رشته ای، ۱.۷ میلیون دلاری

۷. گردنبند Cowdray Pearls به مبلغ ۵.۳ میلیون دلار فروخته شد

این گردنبند از جمله گرانترین جواهرات جهان است، زیرا مرواریدهای به کار رفته در آن نادر و بسیار ظریف است. این گردنبند یک رشته ای، ۴۳.۲ سانتیمتر طول دارد و از ۸۳ دانه مروارید خاکستری رنگ با قطر ۱۱.۴ میلیمتر تا ۶.۸ میلیمتر به چشم میخورد که به وسیله قلاب الماس مستطیلی شکل زیبایی به هم وصل شده اند. گردنبند در حراج عمومی کریستی لندن در سال ۲۰۰۲ میلادی در مقابل ۳میلیون دلار به فروش رسید و خانم پیِرسون آن را برای مجموعه گرانقیمت خود خریداری کرد. این گردنبند البته در سال ۱۹۳۷ هم در حراجی لندن به نمایش در آمده بود و یکبار هم در حراجی هونگ کونگ به قیمت ۵.۳ میلیون دلار فروخته شد.

گران ترین مرواریدهای جهان کجا هستند؟
گردنبند Cowdray Pearls

۶. مروارید Lao Tzu به قیمت ۳.۵ میلیون دلار به فروش رسید

این مروارید یکی از بزرگترین مرواریدهایی است که تاکنون بشر توانسته آن را پیدا کند. یک مرد آمریکایی به نام ویلبورن کوب در دهه سوم قرن پیش آن را در فیلیپین کشف کرد. در مجله تاریخ طبیعی مقاله ای درباره آن نوشته شده است که میگوید این مروارید بی همتا است و نمونه مشابهی ندارد. وزن آن ۶.۳ کیلوگرم، قطر آن در حدود ۲۴ سانتیمتر و از نظر طول نیز تقریبا ۲۴ سانتیمتر است. این مروارید برق نمیزند و همین موضوع باعث شده تا در زمره مرواریدهای نایاب قرار بگیرد و برای فروش آن ۳.۵ میلیون دلار قیمت تعیین شود.

گران ترین مرواریدهای جهان کجا هستند؟

گران ترین مرواریدهای جهان کجا هستند؟
مروارید Lao Tzu ، این مروارید برق نمیزند و به همین دلیل نایاب است

۵. گردنبند دو رشته به مبلغ ۳.۷ میلیون دلار

این گردنبند با مهارت فوق العاده ساخته شده است و ۱۲۰ دانه مروارید دارد. مرواریدهای آن اندازه هایی از ۶.۵ تا ۱۲.۵ میلیمتر دارند و رنگ آنها بین سفید و کِرم رنگ روشن است که با یک قلاب ألماس سه قیراطی زیبایی اش دو چندان به نظر می رسد که در حراجی عمومی در مقابل سه میلیون دلار در سال ۲۰۱۲ به فروش رسید.

گران ترین مرواریدهای جهان کجا هستند؟

گران ترین مرواریدهای جهان کجا هستند؟
گردنبند دو رشته ای، به مبلغ ۳.۷ میلیون دلار

۴. مروارید صورتی بزرگ، ۴.۷ میلیون دلار

هیچ چیز به اندازه یک مروارید طبیعی که از عمق موّاج و خروشان دریا استخراج شده باشد زیبا نیست. یک غواص آمریکایی به نام ویسلی رانکین این مروارید صورتی ۴۷۰ قیراطی را در سال ۱۹۹۰ میلادی از درون دریا پیدا کرد. مروارید صورتی با حجمـو رنگ متمایز خود دلفریبی میکند. جالب است که بدانید صدفی که این مروارید از درون آن استخراج شده است به رنگ صورتی پر رنگ و آمیخته ای از نارنجی، نقره ای، آبی و سبز است. قیمت این مروارید در سال ۱۹۹۱ به مبلغ ۴.۷ میلیون دلار برآورد شده است و در حال حاضر یک تاجر مروارید و صاحب شرکت Pacific Coast Pearl نگهداری میشود، این شرکت در پتالوما کالیفرنیا واقع است.

گران ترین مرواریدهای جهان کجا هستند؟
صدف مروارید صورتی بزرگ خودش به تنهایی زیبا است

گران ترین مرواریدهای جهان کجا هستند؟
صدف آن در رنگ های سبز، آبی و ...به چشم میخورد

گران ترین مرواریدهای جهان کجا هستند؟
مروارید صورتی بزرگ کمیاب

۳. مروارید Baroda به قیمت ۷.۱ میلیون دلار

مالک این مروارید مهراجا بارودا بوده است. بارودا مروارید بی نظیر و منحصر به فردی می باشد. بارودا ۶۸ مروارید دارد که با دقت انتخاب شده اند، مرواریدها از نظر رنگ، شکل و حجم با هم تناسب دارند. قطر مرواریدها بین ۱۰ تا ۱۶ میلیمتر است و با یک قطعه الماس مارک کارتیِر متمایز میشود. این گردنبند در سال ۲۰۰۷ میلادی با قیمت بالای ۷.۱ میلیون دلار به فروش رسید.

گران ترین مرواریدهای جهان کجا هستند؟
گردنبند بارودا

۲. گردنبند La Peregrina به قیمت ۱۱.۸ میلیون دلار

پشت دانه های براق و زیبای این گردنبند داستان های تاریخی هیجان انگیز و قابل توجهی وجود دارد. این مروارید هم در فهرست گرانترین مرواریدهای جهان است. داستان آن به نیمه قرن شانزدهم بازمی گرد. مرروارید را در سواحل سانتا مارگاریتا در مستعمره ی اسپانیا و در خلیج پاناما پیدا کردند. فیلیپ دوم این مروارید را به ملکه ماری اول به عنوان هدیه ازدواج تقدیم کرد و وقتی ملکه از دنیا رفت، مروارید دوباره به تاج اسپانیا بازگشت. بعد از گذشت یک قرن و پس از شکست فرانسوی ها در نبرد ویتوریا، جوزف بناپارت برادر ناپلئون مجبور به ترک اسپانیا شد و با خودش بعضی از جواهرات را برداشت که مروارید La Peregrina از جمله آنها بود. سرانجام ناپلئون سوم آن را به جیمز همیلتون دوکِ آبرکورن فروخت. این گردنبند با داشتن تکه های جواهر به شکل گل که با فاصله از هم قرار گرفته اند متمایز میشود. در سال ۱۹۶۹ میلادی ریچارد برتون بازیگر سرشناس آن را به قیمت ۳۷۰۰۰ دلار خرید و آن را به الیزابت تیلور هدیه داد. این مروارید به الیزابت هم وفا نکرد و در حراجی سال ۲۰۱۱‌به قیمت ۱۱.۸ میلیون دلار فروخته شد.

گران ترین مرواریدهای جهان کجا هستند؟
گردنبندی که مثل کتاب تاریخ داستان های فراوان دارد

گران ترین مرواریدهای جهان کجا هستند؟
گردنبند ملکه ماری اول بر گردن الیزابت تیلور

۱. مروارید Beauty Of Ocean گرانترین مروارید جهان با قیمت ۱۳۹ میلیون دلار

گرانترین مروارید جهان Beauty Of Ocean نام دارد. نزدیک به سه سال برای استخراج این مروارید پرورشی زحمت کشیدند. رنگ سبز دل انگیز آن حتی در تاریکی میدرخشد. بزرگترین مروارید جهان با شش تن وزن و ۵ فوت ارتفاع در چین است و به قیمت ۱۳۹ میلیون دلار به فروش رسید.

گران ترین مرواریدهای جهان کجا هستند؟

گران ترین مرواریدهای جهان کجا هستند؟
گرانترین مروارید پرورشی جهان به قیمت ۱۳۹ میلیون دلار
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج