۵۱۸۴۹۴
۱۵ نظر
۵۰۰۴
۱۵ نظر
۵۰۰۴
پ

مقایسه رفتار محمد هاشمی و تیم احمدی نژاد

اینکه احمدی نژاد برای ریاست جمهوری صلاحیت نداشت را عوام و خواص فهمیده بودند، پس چگونه شما(شورای نگهبان) برای دو دوره او را تأیید کردید و الآن چه اتفاقی افتاده که بر طبل مخالفت می‌کوبید؟ انگار نه انگار که پشت پرده همه این حوادث تلخ را نمی‌شناسید.

جمهوری اسلامی نوشت: اینکه احمدی نژاد برای ریاست جمهوری صلاحیت نداشت را عوام و خواص فهمیده بودند، پس چگونه شما(شورای نگهبان) برای دو دوره او را تأیید کردید و الآن چه اتفاقی افتاده که بر طبل مخالفت می‌کوبید؟ انگار نه انگار که پشت پرده همه این حوادث تلخ را نمی‌شناسید.

زمانی گفته شد امام زمان سفارش یک آقایی را کرده، بعد هم که آن آقا مدعی شد، گفتند ملاک حال فعلی افراد است. یعنی نعوذ بالله امام عصر (عج) حال او را نمی‌دانستند که به شما پیغام حمایت را دادند؟!»
انتشار بیانیه آقای مهندس محمد هاشمی خطاب به ملت شریف و بزرگوار ایران، انصافاً حکایت از ریشه‌دار بودن اخلاق و فرهنگ در شخصیت وی دارد؛ آن هم در روزگاری که باید اینگونه رفتارها را چراغ به دست جستجو کرد.
این‌که انسان شناخته‌شده و خدومی چون ایشان که از همان آغاز نهضت تا کنون در کارنامه‌اش از تخریب و حاشیه‌سازی و بداخلاقی نشانی نبوده بلکه همه این چهار دهه مصدر مسئولیت‌های حساس بوده باشد ولی صلاحیت او برای ریاست جمهوری تأیید نشود و با کمال متانت به این رأی تمکین کند، جای شگفتی دارد و در خور ستایش است؛ آن هم در زمانی که طرفداران بعضی افراد که روزگاری چشم و چراغ برخی از اعضای همین شورای نگهبان بودند نه تنها به رد صلاحیت وی تمکین نکردند بلکه دعوت به اعتراض و آشوب و پوشیدن لباس سیاه می‌کنند.

آن اخلاق کجا و این بد اخلاقی کجا؟ البته مقصرین اصلی آنانی هستند که برای از صحنه به در کردن انقلابیون بزرگ، او را آوردند و قدسی و الهی کردند. یکی گفت امام زمان سفارش او را کرده و دمیده شدن این نفخه الهی را مقدمه ظهور دانست، دیگری در خطبه‌های نماز جمعه تهران نامه او به رئیس‌جمهور وقت آمریکا را از الهامات خداوندی قلمداد کرد و توصیه‌اش این بود که همه حتی کودکان آن را بخوانند و در مدارس و دانشگاه‌ها و صداوسیما مکرر پخش شود!
طبیعی است که با این‌گونه سخنان حالا آن آقا مدعی باشد. جواب می‌دهند ملاک حال فعلی افراد است، یعنی نعوذ بالله امام عصر (عج) حال او را نمی‌دانستند که به شما پیغام حمایت را دادند؟ کجا رفت آن الهامات و سفارشات قدسی؟
برای آقای مهندس هاشمی همین پاداش کافی است که مردم حتی پیش از یوم تبلی السرائر قضاوت خود را کرده‌اند و همین رفتار و روحیه انقلابی و ارزشی و تواضع در برابر قانون که گم‌شدۀ روزگار ماست برای آنان دنیایی ارزش دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خدا

      بسیار تحلیل درستی از رفتار احمدی نژاد شده

    • بدون نام

      زمستانهامیگذرد..تنهاروسیاهی به ذغال میماند...

    • بدون نام

      آفرین زیبا بود

    • بدون نام

      واقعا کی باکی مقایسه میکنید درود بر احمدی نزاد چرا بارفتار موسوی مقایسه نمیکنید

    • مهدی

      حیف زمانی که آدم بذاره و این تحلیلهای سطحی رو بخونه.

    • رضا

      کاش میگذاشتید مرذم رای خود را بدهند و نسبت به احمدی نژاد تصمیم بگیرند.اینگونه حذف کردن افراد غلط است

      پاسخ ها

      • مجتبی

        اینطوری بهتر شد.دیگه نمیاید .اگر میامد و مردم رای نمیدادند.دوباره و دوباره میامد.ولی الان دیگه پایان یافت.رفت که رفت

    • بدون نام

      چرا اون بررگانی که از احمدی نژاد دفاع کردن الان معذرت خواهی نمیکنن از ملت.
      دفاع از کسی که در مقابل ولایت می ایستد مانند احمدی نژاد بصریت است این همه بصیرت بصیرت کردین

    • عباس

      سیاهبازی برای نادیده گرفتن عشق ملت به احمدی نژاد ، بچه گانه شده است ای کاش انتخابات بود تا بفهمید کسی که برای مردم کار کرد هرگز نمیتوانید خرابش کنید

    • ناشناس

      به نام الله ،بزرگواری همچون آقای احمدی نژاد که عمری خدوم این امت بودند باید در این ایام پیری کنج عزلت برگزینند و به عبادت و تعمق بپردازند خدا و پیر و پیغمبری گفتند ،یک مسلمان وظیفه دارد احترام خودش را حفظ کند و کاری نکند که دیگران او را به تمسخر بگیرند .

      پاسخ ها

      • احمد

        فکر کنم هنوز خوابی داداش. یه تکون بخور تا ببینی چه خبره

    • Reza

      تحلیل کاملا منطقی و بجایی است.کاش حالا که شخصیت واقعی وی در رفتار و عملکردش بروز پیدا کرده، دیگر دوستان دست از تعصب ولجاجت بردارند و حمایت نکنند.

    • بدون نام

      میزان وضع فعلی افراد است.

    • بی نام

      احمدی نژاد ممنون. خوب. خندیدیم.وبصیرتودیدم.بهتربود ساکت باشی 4 سال دیگه دوباره بیا بامشایی وبقایی. دوباره بخندم. کارنامت اختلاس دروع وتهمت گرانی 45درصد ی تحریم وسفرهای استانی. عوامفریبی. وشعار

    • بدون نام

      معلومه که سرت به کدوم اخر بنده،جناب نویسنده....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج