۵۱۸۶۷
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

بيني سربالا در ایران چند؟!

آيا مي‌دانيد سالانه هزاران زن و مرد ايراني براي تغيير چهره مبالغ قابل توجهي بابت جراحي بيني و زيبايي مي‌پردازند؟

روزنامه ایران: آيا مي‌دانيد سالانه هزاران زن و مرد ايراني براي تغيير چهره مبالغ قابل توجهي بابت جراحي بيني و زيبايي مي‌پردازند؟

طبق بررسي‌هاي به عمل آمده در اين خصوص علاقه به زيبايي و تغيير چهره موضوعي است كه هزينه‌هاي قابل توجهي صرف آن مي‌شود. اما متاسفانه تعداد اين نوع جراحي‌ها در كشور ما از حد گذشته است به طوري كه در حال حاضر دختران نوجوان بيشترين افرادي هستند كه با مراجعه به كلينيك‌هاي زيبايي خواستار جراحي پلاستيك هستند تا بيني كوچك و سر بالا داشته باشند، اما غافل از اين‌كه در اغلب اين جراحي‌ها افراد با مشكلات بويايي روبه رو مي‌شوند.

تعدادي هم به خاطر فرار از هزينه‌هاي سنگين به افراد غيرمتخصص مراجعه مي‌كنند كه به طور عموم با عوارض جبران‌ناپذيري از جمله مشكلات تنفسي و يا تخريب بيني و پوست و حتي مرگ در هنگام يا بعد از عمل جراحي روبه رو می شوند كه آن هم به خاطر مشكلات تنفسي يا حساسيت‌هاي دارويي به وجود مي‌آيد اما به غير از حوادث بدني كه اين جراحي‌ها به همراه دارد موضوع اقتصادي آن مطرح مي‌باشد چرا كه هزينه عمل جراحي بيني در ايران از ۲ تا ۳۰ ميليون تومان در نوسان است.

متاسفانه آمار و ارقام نشان مي‌دهد ايران در حال حاضر بيشترين رتبه را در بين عمل‌هاي جراحي زيبايي‌بيني در جهان دارد و همين دليل نيز باعث افزايش شمار پزشکان غيرمتخصص در اين زمينه شده است. در حالي که تنها ۱۷۵جراح متخصص زيبايي بيني در تهران وجود دارد اما چند هزار جراح در اين زمينه فعاليت دارند. اين نشان‌دهنده آن است که تعداد زيادي از مردان و زنان ايراني به دنبال جراحاني هستند که با ارزان‌ترين قيمت بيني آنها را سربالا کند!

بيني سربالا در ایران چند؟!

بيني سربالا در ساير کشورها چند؟

منطقه جغرافيايي و مهارت جراحان زيبايي ۲ فاکتور مهمي هستند که قيمت عمل زيبايي بيني را در ساير کشورها تعيين مي‌کند. طبق آمار جامعه جراحان پلاستيک امريكا، در ايالات متحده امريكا، متوسط قيمت جراحي زيبايي بيني ۳۵۰۰دلار است اما محدوده بهاي زيبايي بيني در اين کشور از ۲۵۰۰دلار شروع شده و گاهي تا ۱۲هزار دلار نيز مي‌رسد. در اين ميان انگليس را مي‌توان يکي از کشورهاي گرانقيمت جراحي زيبايي در جهان دانست. متوسط هزينه عمل رينوپلاستي در اين کشور ۳ هزار پوند است. هزينه عمل جراحي بيني در اين کشور در بالاترين نرخ خود به ۶ هزار پوند مي‌رسد.در شرقي‌ترين نقاط آسيا، تايلند رتبه نخست توريسم سلامت را دارد. جذابيت‌هاي توريستي در کنار ترکيبي از بازارهاي سلامت باعث جذب توريست‌هايي از سراسر دنيا براي عمل‌هاي زيبايي از جمله رينوپلاستي در اين کشور شده است. هزينه عمل رينوپلاستي در تايلند بين ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار است. اين هزينه در هند بين ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار است. با وجود جاذبه‌هاي توريسم سلامت در هند و تايلند، پزشکان اين دو کشور ممکن است تجربه کافي و همچنين تخصص لازم را در اين زمينه نداشته باشند. اما مالزي با اينکه در اين زمينه قيمت ارزان تري نسبت به اين دو کشور ندارد اما داراي پزشکان ماهري است که مي‌توان به آن‌ها اعتماد کرد. دوبي نيز مقصد نخست توريست‌هاي زيبايي است؛ به طوري که توريسم سلامت اين كشور، مسافران زيادي را از انگلستان و امريكا به علت پايين‌تر بودن هزينه‌ها نسبت به کشور خودشان جذب مي‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرش

      فک کنم فقط من عمل نکردم
      خداییش تو دانشگاه ما پسرای دماق چسب خورده از دختراش بیش ترن

    • علی

      من دماغ عقابی ام را عمل کردم ولی راضی نیستم چون فکرکنم خیلی تکراری شدم و شبیه دارم!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج