۵۱۹۲۵۴
۵۰۲۱
۵۰۲۱
پ

حمل بارهای سنگین با بازوی پوشیدنی!

یک شرکت تولید کننده تجهیزات نظامی یک بازوی مکانیکی ساخته که به کارگران کمک می کند تا از ابزارهای سنگین در وضعیت های مختلف و بدون احساس خستگی استفاده کنند.

خبرگزاری مهر: یک شرکت تولید کننده تجهیزات نظامی یک بازوی مکانیکی ساخته که به کارگران کمک می کند تا از ابزارهای سنگین در وضعیت های مختلف و بدون احساس خستگی استفاده کنند.
حمل بارهای سنگین با بازوی پوشیدنی!

به نقل از نیواطلس، شرکت لاکهید مارتین، یک تولید کننده تجهیزات نظامی، چندی قبل یک اسکلت خارجی متحرک ساخت. این اسکلت مکانیکی برای حمل کردن بارهای سنگین به کارگران کمک می کند و فشار ناشی از وزن ابزار را به جای بدن فرد به زمین منتقل می کند.

اکنون این شرکت نسخه جدیدی از اسکلت خارجی صنعتی «فورتیس» ساخته است. در این نسخه شرکت سازنده بخش های حمل بار را به طور جداگانه عرضه کرده است.

محصول جدید که بازوی مکانیکی فورتیس نام گرفته به کارگران کمک می کند تا از ابزارهای سنگین (حداکثر تا وزن ۲۳ کیلوگرم) در وضعیت های مختلف و بدون احساس خستگی استفاده کنند.

این بازوی مکانیکی متحرک با کمربندی دور بدن بسته می شود. علاوه برآنکه از وزن ابزارهای سنگین می کاهد سبب می شود لرزش و حرکت دستگاه نیز کاسته شود.

به گفته شرکت سازنده کاربران این اسکلت اعلام کرده اند از میزان خستگی آنها با کمک این دستگاه دوسوم کاهش یافته است. از سوی دیگر بهره وری و کیفیت کار در کنار خطر جراحت هنگام کار نیز کاسته شده است.

ایده اصلی ساخت این اسکلت در ارتش آمریکا شکل گرفت تا در حمل بارهای سنگین طی مسافت های طولانی به سربازان کمک کند. اما پس از مدتی کارخانه ها و کشتی های نیروی دریایی نیز این ابزار را به کار بردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج