۵۱۹۲۹۵
۳ نظر
۵۰۱۵
۳ نظر
۵۰۱۵
پ

پشتیبانی از زبان فارسی در واتس اپ

پشتیبانی از زبان فارسی به واتس اپ اضافه شد و از این پس کاربران نسخه آی او اس (iOS) این اپلیکیشن (Whatsapp) می توانند از زبان فارسی در آن لذت ببرند.

وب سایت گجت نیوز - دانیال حجاری: پشتیبانی از زبان فارسی به واتس اپ اضافه شد و از این پس کاربران نسخه آی او اس (iOS) این اپلیکیشن (Whatsapp) می توانند از زبان فارسی در آن لذت ببرند.
پشتیبانی از زبان فارسی در واتس اپ

برخلاف بسیاری از پیام‌رسان‌ها که فقط در نقاط مختلفی از دنیا طرفدار دارند، محبوبیت واتس اپ جهانی است. بعد از خریده‌شدن این پیام‌رسان توسط فیس بوک، قابلیت‌هایی زیادی به آن افزوده شدند که مهمترین آن‌ها را باید قابلیت برقراری تماس صوتی دانست. اگرچه قطب اصلی پیام‌رسانی در کشور ما تلگرام است، اما همچنان کاربران زیادی در ایران از این پیام‌رسان قدرتمند و قدیمی استفاده می‌کنند. شاید با افزوده شدن زبان فارسی در واتس اپ مجددا شاهد افزایش تعداد کاربران این پیام‌رسان باشیم.

به‌روزرسانی جدید واتس اپ مدتی قبل بر روی فروشگاه اپل قرار گرفت. با خواندن قابلیت‌های جدید افزوده شده به این نسخه به نکته جالبی برخورد می‌کنیم. پشتیبانی از زبان فارسی در واتس اپ ، به عنوان پیام‌رسانی که تعداد کاربران آن مرز یک میلیارد نفر را رد کرده، بسیار شگفت‌انگیز است.

پشتیبانی از زبان فارسی در واتس اپ

پشتیبانی از زبان فارسی در واتس اپ اندروید

هنوز صحبتی پیرامون افزوده شدن زبان فارسی در واتس اپ نسخه اندروید نشده است، اما بدون شک یک پیام‌رسان با چنین تعداد عظیم کاربر به‌روزرسانی خود را نصفه و نیمه رها نخواهد کرد. همچنین نباید فراموش کنیم قالب کاربران گوشی های هوشمند در سراسر جهان اندرویدی هستند، به همین دلیل پشتیبانی از زبان فارسی در واتس اپ اندروید امری بدیهی است. به محض مشاهده نسخه جدید این پیام‌رسان در فروشگاه گوگل پلی شما را در جریان آن قرار خواهیم داد. برای دانلود نسخه جدید از فروشگاه اپل می‌توانید از باکس زیر استفاده کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سجاد رئیسی

      این که خودش فارسی بود

    • محمد

      الان چن ساله که واتس اپ نسخه اندروید فارسی هست نمیدونم ما عقب هستیم یا شما از اخبار و تکنولوژی خبری نداری.بهتره که کمی بروزتر باشید

    • بدون نام

      من خودم واتساپم فارسیه گوشیمم سیستم عاملش اندرویده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج