۵۱۹۳۲۱
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

افزایش سهمیه سفر بازنشستگان در سال ۹۶

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش سهمیه سفرهای بازنشستگان به ۲۰۰ هزار نفر در سال ۹۶ خبر داد و گفت: سهمیه سفر به عتبات عالیات هم ۱۰ هزار نفر خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش سهمیه سفرهای بازنشستگان به ۲۰۰ هزار نفر در سال ۹۶ خبر داد و گفت: سهمیه سفر به عتبات عالیات هم ۱۰ هزار نفر خواهد بود.

عباس رشیدپور در نشست خبری امروز به مروری بر اقدامات انجام شده در این حوزه پرداخت و گفت: ۱۶۵۰ میلیارد تومان طی سه سال اخیر وام ضروری به ۷۰۰ هزار نفر پرداخت کرده‌ایم.

وی افزود: این در حالی است که در سال ۹۲، ۳۹ هزار نفر وام گرفته بودند.

وی درباره پرداخت وام‌های ضروری سال ۹۵ گفت: وام ضروری در سال گذشته تا شش مرحله پرداخت شد و برای امسال هم تا شش مرحله ادامه می یابد و تا نیمه اول سال به پایان می رسد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری درباره سفرهای سیاحتی و زیارتی بازنشستگان گفت: سال گذشته ۱۵۰ هزار بازنشسته به سفرها اعزام شدند که برای سال جاری به ۲۰۰ هزار سفر افزایش می یابد.

رشیدپور افزود: کمک هزینه سفر ۳۰۰ هزار تومان برای بازنشسته و ۳۰۰ هزار تومان برای همراه وی پرداخت می شود. برای عتبات عالیات هم ۶۰۰ هزار تومان برای بازنشسته و ۶۰۰ هزار تومان برای همراه وی کمک هزینه سفر می پردازیم. برای سال جاری۱۰ هزار اعزام برای سال ۹۶ به عتبات عالیات برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه بیمه عمر و حادثه تا سال ۹۴، ۳ میلیون تومان بود که سال ۹۵ به ۵ میلیون تومان رسید گفت: مبلغ بیمه عمر برای سال ۹۵ به ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می رسد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان نیز شهریور هر سال منعقد می شود و قرارداد جاری هم تا اول شهریور ۹۶ ادامه دارد. سقف خدمات فوق تخصصی ما ۱۵ میلیون است اما برای بیماران خاص سقف ۱۵ میلیون تومان را مدیریت می کنیم و آنها را به طور ویژه می‌بینیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باز نزدیک انتخابات شد.

    • بدون نام

      خودشونم میدونند که معلمهای بعد از بازنشستگی این قدر اوراق و درب و داغون هستند که باید یک کمک هزینه به همراهشون توی سفربدن که حداقل موقع مسافرت ویلچرشون را جا بجا کنه .اینه سرانجام بازنشستگی معلمها و حقوق های کلانی که هر روز توی بوق و کرنا میکنند که باعث میشه مردم فکر کنند معلمها هم یک مشت مفت خورند ودارند حقوق آن چنانی می گیرند .هر روز اعلام میکنند مطططططالبات فرهنگیان واریز شد و .... بس کنید تو را به خدا .

    • بدون نام

      به ب
      ازنشسته ها یک کارتی دادند بنام منزلت یعنی. من=ذلت اولش گفتند که از اماکن تاریخی با این کارت مجانی بازدید کنی حالا میگن نیم بها بدین اون وقت چه وعده های دروغی میدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج