۵۱۹۶۶۲
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

تحلیل یک فعال سیاسی از کناره گیری قالیباف

عضو حزب اعتماد ملی می‌گوید در حال حاضر میزان رای قالیباف از رئیسی بیشتر است و در نطرسنجی ها هم چنین پیشتازی مشخص است، در مناظره ها هم قطعا از رئیسی قویتر عمل می کند.

نامه نیوز: عضو حزب اعتماد ملی می‌گوید در حال حاضر میزان رای قالیباف از رئیسی بیشتر است و در نطرسنجی ها هم چنین پیشتازی مشخص است، در مناظره ها هم قطعا از رئیسی قویتر عمل می کند.

الياس حضرتي، عضو فراكسيون اميد مجلس شوراي اسلامي درباره آرایش سیاسی جریان اصولگرا چون نزدیکی جلیلی به رئیسی و احتمال کناره گیری قالیباف از انتخابات گفت: آقاي جليلي با تمام توان پشت آقاي رئيسي قرار مي‌گيرد و آقاي رئيسي نيز در همان زميني بازي مي كند كه آقاي جليلي بوده است.

وي اظهار داشت: حتي اگر جليلي انصراف نمي‌داد آرايش خود به خود و به صورت طبيعي به سمت رئيسي مي رفت يعني ٤ميليون رايش نصيب رئيسي مي شد.

حضرتي با بيان اينكه قاليباف بِه هيچ عنوان نفر دوم شدن را قبول ندارد، بيان كرد: آقاي قاليباف معتقد است كه هميشه نَفَر اول بوده است، چه در زماني كه فرمانده لشكر بوده، چه زماني كه فرمانده نيروي انتظامي بوده و چه در شهرداری.

عضو حزب اعتماد ملی ادامه داد: قاليباف به نفع رئيسي كنار نخواهد رفت مگر اينكه اتفاقات ديگري بيفتد.

اين نماينده اصلاح طلب مجلس خاطرنشان كرد: در حال حاضر ميزان راي قاليباف از رئيسي بيشتر است و در نطرسنجي ها هم چنين پيشتازي مشخص است، در مناظره ها هم قطعا از رئيسي قويتر عمل مي كند.

وي در مورد اينكه روند فعلي در جريان اصولگرا تا چه اندازه به نفع روحاني و اصلاح طلبان خواهد بود گفت: آقاي قاليباف را بِه چند دليل نمي گذارند كنار برود، نخست اينكه خود قاليباف كنار نمي رود و دوم اينكه اگر كنار برود آرایش به سمت آقاي روحاني مي آيد، حتي آراء مسئولان ستادهايش نيز به سمت روحاني مي آيد و بدنه حامي قاليباف بين رئيسي و روحاني قطعا روحاني را انتخاب مي‌كنند. به همين دليل سعي مي كنند كه وي را نگه دارند كه آرایش به سمت روحاني نرود

حضرتي در مورد حضور وزرا و معاونين احمدي نژاد در ستادهاي رئيسي نيز گفت: رئيسي به گًونه اي رفتار مي كند كه آرا احمدي نژاد را نيز جذب كند، اين در حالي است كه شخص احمدي نژاد تن به اين كار نمي دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خودتونو خسته نکنین

    • بدون نام

      قطعاً روحانی پیروز است،

    • بدون نام

      چقدر میترسن که قالیباف رای بیاره .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج