۵۱۹۸۳۶
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

نامزدهای ریاست جمهوری و لیونل مسی

هرگز فکر نکنید یاد و نام و خاطره دکتر محمود احمدی‌نژاد به این زودی فراموش می‌شود. در مناظره‌های پیش رو نامزدها بارها نام او و دولت او را خواهند برد و بارها برای فرار از پرسش‌های رقیب، دولت احمدی‌نژاد را علم خواهند کرد و او را به عنوان مقصر معرفی خواهند کرد.

خبرگزاری دانشجویان ایران - رضا ساکی: هرگز فکر نکنید یاد و نام و خاطره دکتر محمود احمدی‌نژاد به این زودی فراموش می‌شود. در مناظره‌های پیش رو نامزدها بارها نام او و دولت او را خواهند برد و بارها برای فرار از پرسش‌های رقیب، دولت احمدی‌نژاد را علم خواهند کرد و او را به عنوان مقصر معرفی خواهند کرد. آقای احمدی‌نژاد هم آن موقع با شلوار راحتی جلوی تلویزیون نشسته است و در حالی که تخمه می‌شکند با هر بار نام بردن از دولت او رو به اطرافیانش می‌کند و می‌گوید: می‌بینید؟ من را می‌گویند.

البته شاید معقول باشد که یکی برخی مشکلات را از جانب دولت پیشین بداند و مهلت چهارساله برای رفع آنان را کافی نداند اما دیگری که ۱۲ سال است بر مسند تکیه زده است تقریبا نمی‌تواند با روش روحانی بازی کند و تقصیر را برگردن احمدی‌نژاد بیندازد.

اینجاست که نقش مکمل‌ها تعیین‌کننده می‌شود. یعنی وقتی نمی‌تواند از خود دفاع کند مکملش باید وارد بشود. البته اگر شما فهمیدید از بین آقایان رئیسی، میرسلیم و قالیباف کدام اصلی و کدام‌ها مکمل هستند ما هم فهمیدیم. در جبهه مخالف اما آقای جهانگیری چنان در نقش مکمل فرو رفته است که عنقریب است در جشنواره جهانی فیلم فجر از او تقدیر کنند. اما آقای میرسلیم یک روز مکمل است و یک روز چنان می‌کوبد که مسی دروازه رئال را.

باقی بقای‌تان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روحانی گل سر سبد نامزد ها.

    • بدون نام

      احمی نژاد کاری کرد که امریکا نتونست بکنه امریکا تو سی سال نتونست مثل محمود ارزش پولو کم ننه یا یک عده رو یک شبه پولدکنه حالا هم هیچکی ازش حمایت نکرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج