۵۱۹۹۵۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نوازی: الاهلی توان مقابله با استقلال را نداشت

مدافع پیشین استقلال با بیان اینکه اگر از موقعیت هایمان بهتر استفاده می کردیم، تعداد گل ها بیشتر می شد، گفت: استقلال شایسته پیروزی بود.

خبرگزاری مهر: مدافع پیشین استقلال با بیان اینکه اگر از موقعیت هایمان بهتر استفاده می کردیم، تعداد گل ها بیشتر می شد، گفت: استقلال شایسته پیروزی بود.

محمد نوازی پس از تساوی یک بر یک استقلال برابر الاهلی در ورزشگاه آزادی گفت: بازی نفس‌گیری را از دو تیم شاهد بودیم. استقلال بسیار پرتوان ظاهر شد و حتی می توانست در نیمه اول به گل هم دست پیدا کند اما شرایط زمین و بارش باران کار را برای آبی پوشان سخت کرد. البته آنها بعد از گلی که دریافت کردند تلاش زیادی کردند تا نتیجه را به تساوی بکشانند اما بدشانس بودند و توپ هایشان به گل تبدیل نشد.

نوازی در ادامه خاطرنشان کرد: نیمه دوم را استقلال هجومی بازی کرد و می توانست به دو یا سه گل دست پیدا کند. الاهلی کاملا در لاک دفاعی فرو رفته بود و تا دقایق پایانی حرفی برای گفتن و توان مقابله با بازیکنان استقلال را نداشت و دیدیم که استقلال توانست با فشاری که روی دروازه الاهلی آورد به گل هم دست پیدا کند و راه صعود خود را هموار کند.

مدافع پیشین استقلال در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم آبی پوشان بتوانند در دیدار آخر خود برابر التعاون به یک پیروزی دلچسب دست پیدا کنند و به عنوان تیم اول گروه خود به دور بعد صعود کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج