۵۲۰۲۵۸
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

طنز؛ انتشار تک آهنگ‌های انتخاباتی عمو قالیباف!

در آستانه ال‌کلاسیکو، دکتر احمدی‌نژاد و مهندس بقایی در بیانیه‌ای اعلام کردند، در این مسابقه از هیچ تیمی طرفداری نخواهند کرد و هر جریانی درباره طرفداری آن‌ها از کریس رونالدو یا مسی شایعاتی پخش کند، آن‌ها این شایعات را پیش‌پیش رد می‌کنند!

علی زراندوز در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

در آستانه ال‌کلاسیکو، دکتر احمدی‌نژاد و مهندس بقایی در بیانیه‌ای اعلام کردند، در این مسابقه از هیچ تیمی طرفداری نخواهند کرد و هر جریانی درباره طرفداری آن‌ها از کریس رونالدو یا مسی شایعاتی پخش کند، آن‌ها این شایعات را پیش‌پیش رد می‌کنند! این بیانیه در حضور خبرنگاران خوانده شد و در پایان آن، خبرنگاری از مهندس مشایی پرسید: «شما در طول برگزاری این کنفرانس خبری، زیر لب چی می‌گفتین؟». مهندس مشایی جواب داد: «می‌گفتم زنده باد اصفهان، زنده باد ذوب آهن!» خبرنگار گفت: «ولی من خودم شنیدم می‌گفتین؛ زنده باد رئال، زنده باد کریس!» و مهندس مشایی بلافاصله خبرنگار مورد نظر را بُرد روی وزنه و با مشاهده عددِ وزنِ وی رویِ ترازوی دیجیتال، گفت: «تو با 83 کیلو و 250 گرم وزن، خجالت نمی‌کشی هنوز طرفدار بارسا و اون مسی کوتوله هستی؟!».

جمعی از کودکان و مربیان مهد‌کودک‌های‌شان با تجمع در مقابل منزل دکتر قالیباف از وی درخواست کردند در این دوره هم کاندیدای انتخابات شود! به گزارش خبرنگار صفحه نونهالان ما، دکتر قالیباف در میان این تجمع‌کنندگان حاضر شد و گفت: «این طوری نمیشه که... تو این 40 ساله، چهار سال شعرهای انتخاباتی مرا در مهد‌کودک‌ها و برنامه عموپورنگ و خاله شادونه می‌خوانيد، ولی موقع رای دادن که می‌شود، به پدر و مادرهای‌تان هیچ فشاری نمی‌آورید به بنده رای بدهند... دل‌مان خوش بود اگر حداقل در این 40 ساله، یک نونهال به والدینش می‌گفت: «‌اگه به عمو قالیباف رای ندین، من شام نمی‌خورم!».
در ادامه عمو پورنگ به نمایندگی از بچه‌های حاضر در این تجمع گفت: «شعرهای انتخاباتی شما همیشه گرم‌کننده برنامه‌های ما بوده و بنده همین‌جا از شما تشکر می‌کنم که در هر انتخابات، این‌قدر به فکر بچه‌ها هستید... . بچه‌هایی که بقیه کاندیداها تا به سن رای دادن نرسند، به آن‌ها توجهی نكرده و حتی یک وعده خشک و خالی هم خرج‌شان نمی‌کنند!». در پایان این تجمع خودجوش، حاضران با امضای بیانیه‌ای خواستار آزادی رای دادن برای کودکان بالای شش ماه و 10 روز شدند و از عمو قالیباف‌شان در خواست کردند حتی اگر دوره‌ای برای انتخابات کاندیدا نمی‌شود، حداقل شعر تبلیغاتی‌اش را در قالب یک تک آهنگ، منتشر کند!

دونالد ترامپ اعلام کرد، پس از 40 سال بررسی روح و جسم برجام، تناقض‌های زیادی در آن کشف کرده که نشان می‌دهد آمریکا از این به بعد دیگر نمی‌تواند به این توافق بین‌المللی پایبند بماند. به گزارش خبرنگار سیاست خارجی ما، ترامپ به بخش‌هایی از این تناقض‌ها اشاره کرد و گفت: «متاسفانه در بخش‌هایی از برجام نوشته شده پذیرایی با کیک و شربت، در حالی‌که کیک زرد تولیدی ایران، همچنان خط قرمز امنیت آمریکا محسوب می‌شود! در بخش‌های دیگر برجام، به این نکته اشاره شده‌است که از آوردن اطفال خودداری شود و این نشانگر این است که ایران درصدد ساخت بمب هسته‌ای است و نمی‌خواهد بچه‌ها را قربانی این انفجار کند! تازه این‌ها که چیزی نیست... .
ایران در داخل پاکت برجام، کروکی یک مرکز هسته‌ای پُر سانتریفوژ را هم قرار داده که طبق تحقیقات ما و مشاهده آن نقطه به‌وسیله ماهواره‌های جاسوسی‌مان متوجه شدیم ایرانی‌ها به جای یک مرکز هسته‌ای، کروکی یک سالن عروسی را به ما قالب کردند!».به گفته شاهدان عینی، در این لحظه ایوانکا ترامپ وارد اتاق جلسه شد و در حالی‌که کاغذی را از دست پدرش می‌کشید، گفت: «بابا! کارت عروسی دوستم فرنگیس دست شماست؟ 40 ساله داره میگه برای عروسی‌اش منو دعوت کرده ولی من می‌گم دروغ میگه و اصلا کارت دعوتی به دست ما نرسیده... .
اون وقت شما اونو برداشتین واسه چی؟!». ترامپ در حالی‌که پس کله‌اش را می‌خاراند، گفت:«مگه این برجام نبود؟ من روح و جسمش رو شخم زدم تو این 40 ساله که!». ایوانکا هم با عصبانیت گفت: «بابا... صد دفعه به شما گفتم میز کارتون دو تا کشو داره، توی کشوی سمت چپ اسناد و قراردادهای مهم جهانیه، توی سمت راستی مدارک شخصی‌مونه!» و ترامپ با تعجب از ایوانکا که روبه‌رویش ایستاده بود، پرسید: «دست راست من یا خودت؟!».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایول باحال بود.

    • بدون نام

      جالب بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج