جاباما
۵۲۰۴۸
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

مادربزرگی با سندرم «پای خستگی ناپذیر»

خانم "جین استین" از ۱۸ سالگی مبتلا به بیماری شد که مجبور است همیشه در حال جنب و جوش و ورزش باشد.

باشگاه خبرنگاران: خانم "جین استین" از ۱۸ سالگی مبتلا به بیماری شد که مجبور است همیشه در حال جنب و جوش و ورزش باشد.

درد اولین نشانه های یک بیماریست که در حال رشد در بدن است و باید با راهی مناسب آن را درمان کرد اما گاهی اوقات این درد به طرزی عجیب درمان می شود که باعث شرمساری افراد خواهد شد.

"جین استون" مادربزرگ ۶۲ ساله ای است که به یک بیماری عجیب مبتلا شده که باعث به وجود آمدن دردهای بسیار شدید در قسمت کشاله ران و ساق پاهای او می شود این دردها به گونه ای هستند که اصلا نمی توان آن را تحمل کرد مگر با حرکت کردن و جنب و جوش.

او می گوید بیماری به این صورت است که درد ناگهان در پای او شروع شده و در صورتی که اقدامی نکند، درد بیشتر و بیشتر می شود تا حدی که دیگر قابل تحمل نیست و به بیهوشی می رود.

مادربزرگی با سندرم «پای خستگی ناپذیر»

پزشکان تا به حال تنها راه حل دردهای او را جنب و جوش تشخیص داده اند. بیماری"پای خستگی ناپذیر" یکی از نادرترین مشکلاتی است که در میان مردم دنیا وجود دارد. البته این بیماری گاهی بسیار شرم آور هم می شود.

"جین" می گوید برخی مواقع مجبور هستم در اتوبوس یا حتی وسط خیابان شروع به دویدن یا بالا و پایین پریدن کنم که در سن من بسیار سخت و همچنین شرم آور است. او ادامه داد من به مراسم های خاکسپاری دوستانم نمی روم چون مجبور به پریدن هستم که بیشتر آبروی من را می برد.

بیماری این خانم از سن ۱۸ سالگی آغاز شده است و در این مدت او تنها با دویدن یا بالاوپایین پریدن توانسه دردهای خود را کاهش دهد. پزشکان سال هاست برای این بیماری به دنبال درمان می گردند اما تا به حال نتوانسته اند درمان درستی برای آن پیدا کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیماری این خانم از سن 18 سالگی آغاز شده است و در این مدت او تنها با دویدن یا بالاوپایین پریدن توانسه دردهای خود را کاهش دهد. پزشکان سال هاست.....ادامش چی شد؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج