۵۲۰۷۰۶
۵۰۲۳
۵۰۲۳
پ

مسمومیت ۲۵ دانش آموز در جشن مبعث

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: مسمومیت جزیی ۲۵ دانش آموز دبستان مفتح ناحیه دو بندرعباس ناشی از مصرف برخی اقلام خوراکی از جمله تنقلات در جشن مبعث بوده است.

خبرگزاری ایلنا: امدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: مسمومیت جزیی ۲۵ دانش آموز دبستان مفتح ناحیه دو بندرعباس ناشی از مصرف برخی اقلام خوراکی از جمله تنقلات در جشن مبعث بوده است.

دانش هاشمی پور افزود: این ۲۵ دانش آموزدر جشن مبعث مدرسه یاد شده که هیات امنایی و مشارکتی است و اولیا در امور مدرسه از جمله برگزاری جشن‌ها مشارکت فعال دارند، با مصرف کیک، آب و تنقلات همراه، دچار مشکلات جزیی از جمله دل درد و تهوع و سایر علائم مسمومیت شدند که با اعزام آنها به دو بیمارستان صاحب الزمان و کودکان، ۱۱ نفر سرپایی درمان و مرخص شدند.

وی ادامه داد: ۱۴ نفر دیگر نیز که احساس ناراحتی بیشتری داشتند به بیمارستان کودکان اعزام شدند که با اقدام به موقع کادر درمانی تحت مداوا قرار گرفتند و به گفته مقامات بیمارستان و همچنین معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، مقدمات ترخیص آنان فراهم است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان همچنین گفت: برخی در فضای مجازی تعداد دانش آموزان مسموم شده را خلاف واقع اعلام کرده اند که ضمن رد این شایعات بی اساس، اعلام می شود آموزش و پرورش با احساس مسوولیت، توجه خاصی به اطلاع‌رسانی شفاف و صحیح دارد و به دنبال کتمان موضوع نیست.

هاشمی پور تاكيد کرد: از لحظه وقوع این موضوع، علاوه بر عوامل آموزش و پرورش ناحیه دو از جمله مدیریت این اداره، معاونین و کارشناسان ستادی اداره کل آموزش و پرورش نیز در بیمارستان حاضر و روند درمان این دانش آموزان را پیگیری کردند.

این مسوول در پایان گفت: با وجود گرمای هوا که زمینه مشکلات خاصی را فراهم می‌کند و همچنین اشتیاق دانش آموزان به مصرف مواد غذایی و آشامیدنی، آموزش و پرورش با نهایت حساسیت و دقت موضوع توزیع مواد غذایی را تحت نظارت دارد و در مدارس دارای بوفه توجه خاصی به نوع اقلام خوراکی و همچنین تاریخ مصرف آنان می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج