۵۲۰۸۶۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

سریال مایکل من درباره‌ی جنگ ویتنام

مایکل من، برای سال‌های زیادی هست که فیلم‌هایی می‌سازد که هم از نظر منتقدان و هم به لحاظ فروش موفق عمل می‌کنند.

وب سایت سینما گیمفا: مایکل من (Michael Mann)، برای سال‌های زیادی هست که فیلم‌هایی می‌سازد که هم از نظر منتقدان و هم به لحاظ فروش موفق عمل می‌کنند. آخرین اخبار از این کارگردان حاکی از آن هست که مشغول ساخت مینی سریالی درباره‌ی جنگ ویتنام به نام Hue ۱۹۶۸ هست. شاید معروف‌ترین اثر این کارگردان فیلم درام جنایی Heat باشد که در سال ۱۹۹۵ اکران شده است و او در بیش از سی سال فعالیت در هالیوود توانسته است به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند.
سریال مایکل من درباره‌ی جنگ ویتنام

هرچند که آخرین اثر مایکل من Blackhat «کلاه سیاه» نتوانست خیلی خوب عمل کند، ولی طرفدارانش هنوز از این کارگردان ناامید نشده‌اند. پس خیلی عجیب نخواهد بود که مایکل من تلاش زیادی برای جبران اشتباهات خود کند.

بر اساس گزارش سایت ددلاین (Deadline)، مایکل من و مایکل د لوکا (Michael De Luca)، تهیه کننده‌ی مینی سریال، به تازگی حقوق ساخت اقتباسی از کتاب Hue ۱۹۶۸ را خریداری کرده‌اند و قرار است بر اساس کتاب مارک بودن (Mark Bowden) مینی سریالی هشت تا ده ساعته بسازند.

مایکل من سعی دارد به داستان‌های شخصیِ پر از جرئیات مارک بودن جنبه‌های سینمایی بیافزاید تا برای مخاطب عام لذت بخش شود. مایکل من در این باره صحبت کرد:

Hue ۱۹۶۸ کتابی شاهکار و به شدت دراماتیک هست. دستاورد مارک بودن این هست که ما این حس را می‌کنیم که جای شخصیت‌ها قرار داریم. مردم آمار و تعداد کشته‌ها را از هم جدا می‌کردند و این حس در کتاب وجود دارد که زندگی شخصیت‌ها واقعی هست. روایت مارک بودن به این دلیل عالی هست چون او با صدها نفر از آدم‌ها از دو جناح مصاحبه کرده و داستان‌های آن‌ها را پایه‌ی کتاب خود قرار داده است. به همین دلیل Hue ۱۹۶۸ از لحاظ احساسی بالاتر از کتاب‌هایی مثل All Quiet on the Western Front «در جبهه غرب خبری نیست» و For Whom the Bell Tolls «زنگ‌ها برای که به صدا درمی‌آیند» قرار می‌گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج