۵۲۰۹۳۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

Asfané، سوپراسپرتی با آکواریوم

به تازگی شرکت ایتالیایی Frangivento از سوپراسپرت جدیدی رونمایی کرده که Asfané نام دارد. مدلی متفاوت از دیگر سوپراسپرت‌ها که شرکت Frangivento آن را با هلیکوپتر بر فراز ۲۴۷۰ متری پیست اسکی Cortina D’Amprezzo برده تا آزمایشی با آن داشته باشد.

وب سایت کلیک: پیدا کردن سوپراسپرتی که بتواند در کمتر از هفت دقیقه پیست نوربرگرینگ را سپری کند و ۰ تا ۱۰۰ کمتر از ۳ ثاینه داشته باشد، امری دشوار است. البته هستند سوپراسپرت‌های میلیون دلاری که باتوجه به قیمت خود چنین عملکردی دارند. اما تاکنون شاهد اتومبیل پرسرعتی بودید که با یک آکواریوم همراه باشید؟ قطعا پاسخ اکثر شما منفی است.
Asfané، سوپراسپرتی با آکواریوم

به تازگی شرکت ایتالیایی Frangivento از سوپراسپرت جدیدی رونمایی کرده که Asfané نام دارد. مدلی متفاوت از دیگر سوپراسپرت‌ها که شرکت Frangivento آن را با هلیکوپتر بر فراز ۲۴۷۰ متری پیست اسکی Cortina D'Amprezzo برده تا آزمایشی با آن داشته باشد. Asfané از طراحی تهاجمی و آینده‌نگرانه بهره می‌برد و به یاد خودروهای کانسپت wedge-happy دهه ۱۹۷۰ طراحی شده است. بدنه این خودرو دو رنگ بوده به شکلی که بخش اعظمی از آن را رنگ قرمز و قسمتی از جلو را رنگ نقره‌ای تشکیل می دهد.


Asfané، سوپراسپرتی با آکواریوم

به نوعی سقف و کاپوت یکپارچه بوده و طراحی آیرودینامیکی قابل توجهی دارد. طراحی چشمگیر با پیشرانه قدرتمند Asfané آن را به خودرویی جالب توجه تبدیل کرده است. Asfané با طراحی متفاوتی نسبت به دیگر خودروهای اسپرت همراه بوده که تاکنون مشاهده نشده است. به گزارش Quattroruote ، این مدل به جای برف پاکن از دوربین بهره می‌برد که برای سلفی مناسب بوده و یک برف پاک کن مرکزی برای آن در نظر گرفته شد. بنابراین Asfané یک مدل شگفت‌انگیز در میان دیگر سوپراسپرت‌ها به شمار می‌رود که بسیار کمیاب محسوب می‌شود.

متاسفانه شرکت Frangivento اطلاعاتی درباره ابعاد، گزینه انتقال قدرت و برخی از این قبیل ارائه نداد و سکوت اختیار کرده است. اما گفته شده Asfané یک سوپراسپرت الکتریکی به شمار می‌رود و عملکرد بالایی می‌تواند از خود به نمایش درآورد. این کمپانی افزود اطلاعات تکمیلی را بزودی اعلام خواهد کرد و تنها باید مخاطبان برای کسب جزئیات کامل Asfané صبر پیشه کنند. نام کامل خودرو Asfané Charlotte Roadster بوده و به تازگی در موناکو فرانسه طی یک رویدادی به نمایش درآمده است. با چنین اتومبیلی می‌توان در پیست اسکی انجام داد و از آن لذت برد اگرچه خطراتی نیز به دنبال داشته و امری درست محسوب نمی‌شود. البته این مدل در رنگ‌های مختلفی توسعه یافته که از جمله باید به رنگ سفید، نقره‌ای و دو رنگ نقره‌ای/قرمز اشاره کرد.

Asfané، سوپراسپرتی با آکواریوم

نسخه سفید آن زیبا به نظر می‌رسد اما نسخه قرمز/نقره‌ای بیشتر ساختار اسپرتی به آن می‌بخشد. قوس بسیار سقف آن طراحی آینده‌نگرانه به Asfané Charlotte Roadster بخشیده و جذابیت ظاهری آن را دوچندان کرده است. در فضای داخلی نباید انتظار داشته باشید که با طراحی دیگر سوپراسپرت‌ها رو به رو شوید، به شکلی که Frangivento از آکواریومی با چند ماهی در آن به کار گرفته تا یک اتومبیل جالب توجه و عجیب توسعه داده باشد. تاکنون هیچ سوپراسپرتی از آکواریومی در داخل خود بهره نبرده و Asfané Charlotte Roadster نخستین به شمار می‌رود. نام ماهی‌های درون آکواریوم Nemo و Dory بوده و چیزی شبیه به انیمیشن هالیوودی نمو که قطعا Frangivento را بر آن داشت تا چنین الگوبرداری کند.

اگرچه Asfané یک سوپراسپرتی با طراحی قابل توجه محسوب می‌شود اما افزودن آکواریوم به آن بسیار امری مسخره آمیز به شمار می‌رود. با افزوده شدن یک آکواریوم به Asfané شرکت Frangivento تقریبا آن را به خودرویی تخیلی تبدیل کرده که با ایده نامطلوب طراحی شده و توسعه پیدا کرده است. چگونه می‌تواند با سرعت بالا یا سر پیچ‌ها چنین آکواریومی را کنترل کرد و حقیقتا می‌تواند دردسرساز باشد. البته آکواریوم مورد اشاره سرپوشیده بوده و مشکلی به دنبال نخواهد داشت. یکی دیگر از چیزهایی که بسیار قابل توجه بوده، جاری بودن آب از آکواریوم به سمت کنسول میانی بوده و فضایی دور از انتظار را به وجود آورده است. محیطی که تصور نمی‌شود ما را با یک سوپراسپرت رو به رو سازد و بیشتر شباهتی به خودروهای کندرو و معمولی شباهت خواهد داشت.

متاسفانه Frangivento هیچ جزئیاتی درباره سیستم انتقال قدرت و پیشرانه Asfané Charlotte Roadster به اشتراک نگذاشت. یکی از خودروهایی که پیش بینی نوع موتور آن بسیار دشوار بوده و مشخص نیست Frangivento با وجود آکواریومی در آن چه نوع پیشرانه‌ای برای Asfané تدارک دیده است.

البته با تمامی این تفاسیر Asfané ارزان قیمت نیست و هر دستگاه آن قیمتی ۱٫۵ میلیون یورویی یا ۱٫۶ میلیون دلاری داشته و بسیار گران قیمت است. برای کسب جزئیات بیشتر می‌توانید به وب سایت رسمی شرکت ایتالیایی Frangivento مراجعه کنید تا با اطلاعات بیشتری درباره Asfané افسانه ای رو به رو شوید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج