جاباما
۵۲۰۹۸۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مشخصات دو گوشی جدید موتورولا به بیرون درز کرد

امروز اولین اطلاعات از دو گوشی Moto E۴ و Moto E۴ Plus شرکت موتورولا به بیرون درز کرد. به نظر می‌رسد که این دو تلفن همراه هوشمند جزو محصولات رده پایین و ارزان قیمت بازارا قرار می‌گیرند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: امروز اولین اطلاعات از دو گوشی Moto E۴ و Moto E۴ Plus شرکت موتورولا به بیرون درز کرد. به نظر می‌رسد که این دو تلفن همراه هوشمند جزو محصولات رده پایین و ارزان قیمت بازارا قرار می‌گیرند.
مشخصات دو گوشی جدید موتورولا به بیرون درز کرد

در اطلاعات لو رفته مشخص شده که گوشی E4 Plus یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و به تراشه مدیاتک MT6737M مجهز شده که یک پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس ۱٫۳ گیگاهرتز را در خودش قرار داده است.

گوشی Moto E4 یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت دارد و این در حالی است که دوربین پشت مدل E4 Plus از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد. به احتمال زیاد مدل E4 Plus نزدیک به ۲ یا ۳ گیگابایت رم به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. البته این گوشی از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند. براساس اطلاعات منتشر شده مدل E4 هم ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد و با کارت حافظه هم می‌توان میزان حافظه داخلی را افزایش داد. هر دو گوشی از دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برند و اندروید ۷٫۱٫۱ روی آن‌ها نصب شده است.

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که مدل E4 یک باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت HD برای آن در نظر گرفته شده است. گوشی E4 Plus هم یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت HD دارد.

شایعات می‌گویند که گوشی E4 با قیمت ۱۵۰ یورو و گوشی E4 Plus با قیمت ۱۹۰ یورو به فروش می‌رسند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج