۵۲۱۰۶۳
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

روحانی: افراط و تفریط باعث پیشرفت نمی شود

حسن روحانی نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: افراط ، تفریط و خشونت نتوانسته باعث پیشرفت و خوشبخت هیچ ملت و کشوری شود.

خبرگزاری ایرنا:‌ حسن روحانی نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: افراط ، تفریط و خشونت نتوانسته باعث پیشرفت و خوشبخت هیچ ملت و کشوری شود.
روحانی عصر پنج شنبه در برنامه «متکلم وحده» که از رادیو ایران پخش شد، تاکید کرد: «این روزها، روزهای سرنوشت ساز برای کشور و ملت است» ، چهارسال پیش زمانی که من با اعتماد مردم برنامه خودم را به ملت ایران عرضه داشتم، به وضوح گفتم کشور در صورتی از مشکلات فاصله می گیرد که مسیر ما مسیر اعتدال باشد.

وی ادامه داد: افراط و تفریط و خشونت نتوانسته است باعث خوشبختی هیچ ملت و پیشرفت هیچ کشوری شده باشد و اسلام اعتدال و اسلام رحمانیت اساس و پایه برای حرکت درست ملت بزرگوار ما است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: همچنین به مردم عرض کردم صاحب این کشور، ملت است. ما باید در چارچوب قانون اساسی قانون مصوب و همچنین خواست مردم و اراده آنان مدیریت جامعه را برعهده بگیریم.

روحانی به تشریح شرایط کشور در چند سال گذشته پرداخت و گفت: در سال 92 که کار را باهم آغاز کردیم با مشکلات فراوانی روبرو بودیم اما در عین حال امیدهای زیادی داشتیم. من از آغاز معتقد بودم با آن امیدها و تلاش ها و همبستگی ها و هماهنگی ها می توانیم از مشکلات عبور کنیم.

وی ادامه داد: آن زمان با بیکاری رنج آوری نسبت به جوانان و جامعه خود روبرو بودیم؛ در حالی که در هشت سال گذشته می شد کاری کرد که همه جوانانی که متولدان دهه ۶۰ بودند و باید اواسط دهه ۸۰ به شغل و کار می رسیدند، به اشتغال برسند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sam

      نه خیلی اعتدال شد
      فقط نفت خام میفروشین

    • بدون نام

      ما که باید بریم به جهنم به خاطر بی شناسنامه بودنمون ...
      رای فقط آقای رئیسی ...
      آدم خوش اخلاق و فهمیده و تو کار اجرایی فوق العاده است ... کابینشم خیلی عالی . به امید خدا سعید جلیلی هم میاد برای خارجه ...
      خودشم دست دزدان بیت المال رو کوتاه میکنه تو هر زمینه ای .

    • محمد سلطان

      هزاران موسسه خیریه هستند که به فقرا کمک میکنند این فقرا هیچگاه ثروتمند نشدند چون از درون رشد نکردند وچشمشان به دست کسانی بود که بهشان کمک میکرد! حالا حکایت آقایان است با وعده پول ویارانه! نشان

    • وجدان

      متاسفانه کلی گوییو سراب نشون میدن میرن رو احساسات مردم. 250هزارمسکن 5میلیون شعل. همه اشو ن بیشترریسندبگن برافسادتا حالا چه کردند ازکارهایی که براملت کردن. بدوبدترنمیکم

    • بدون نام

      با سازشکاریم هکذا

    • بدون نام

      خواب بودن ودل به دشمن بستن هم جواب نمیدهد.بلکه هستی ماراازبین میبرد.بله استاد.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج