جاباما
۵۲۱۵۷۹
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

روحانی، اصلاح طلب نبود

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: روحانی عضو جامعه روحانیت مبارز تهران بود و اصلاح‌طلب و طرفدار اصلاحات نبوده است، حتی بعضی از اصلاح‌طلب‌ها به خاطر بعضی موضع‌گیری‌ها از وی گلایه‌مند بوده‌اند.

خبرگزاری فارس: غلام‌حسین کرباسچی در مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی حسن روحانی در اصفهان اظهار داشت: حسن روحانی عضو جامعه روحانیت مبارز تهران بود، اصلاح‌طلب و طرفدار اصلاحات نبوده است، حتی بعضی از اصلاح‌طلب‌ها به خاطر بعضی موضع‌گیری‌ها از ایشان گلایه‌مند بوده‌اند، اما حرکت تدبیر و تعقل و اعتدال‌گرایی در کشور، روحانی را از یک جبهه به جبهه دیگر منتقل کرد.

کرباسچی ادامه داد: حتی کسانی اعتقاد داشتند که احکام الهی را باید به هر وسیله‌ای در کشور پیاده کرد، امروز به این نتیجه رسیده‌اند که باید با خواست و اراده مردم به انجام امور کشور در مقام‌های مختلف پرداخت.

وی گفت: اگر بخواهیم به سمت دموکراسی حرکت کنیم باید با یک پشتوانه قوی مردمی حرکت کنیم، این که ما هنوز از انتخابات مجلس شورای اسلامی عبور نکرده‌ایم و نماینده‌های ما مستقر نشدند باید برای ریاست جمهوری و شورای شهر تلاش کنیم، کمی خسته‌کننده است اما پشتوانه بسیار قوی مرمی بسیار مهم است، در کلام هم رهبری شنیدیم که بزرگترین پشتوانه کشور مردم هستند.

کرباسچی در ادامه افزود: مبارزات سیاسی که در صحنه جامعه وجود دارد، به تدریج همه را درگیر می‌کند که مردم بیایند و جبهه خود را حمایت کنند، این برای ما یک پیشرفت است و باید قدر این صحنه را بدانیم، تلاش می‌شود دولت را نقد کنند؛ در خصوص کارآمدی دولت که می‌گویند دولت کارآمدی لازم را در اداره‌ی کشور نداشته است.

وی در پایان تصریح کرد: ایجاد شغل کار سختی است، شغل باید پویا و مولد باشد و به اقتصاد کند، بهترین کارشناسان اقتصاد استخدام دولت هستند و دارند برای ایجاد شغل و بهبود وضعیت اقتصاد به دولت مشاوره می‌دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خواهشا صحبت از مردم نکنید اول ببینید تفسیر اقای کدخدای چیه

    • بدون نام

      روحانی هرچی باشه کارش درسته

    • hamed

      حالا که شده مهره سوخته مهره اصلاحات نبوده وای اینا کی هستن

    • بدون نام

      هبچی نبود.

    • بدون نام

      بله متاسفانه خیلیها منتطرن ببین باد کدوم طرفی میوزه تا رنگ عوض کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج