جاباما
۵۲۱۶۰۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

خاطرات دوبلور شرک در «دورهمی»

محمدرضا علیمردانی با حضور در برنامه «دورهمی» از سختی‌هایی که کشیده است تا صداپیشه و بازیگر شود گفت و اعلام کرد به زودی آلبوم موسیقی‌اش نیز به بازار می‌آید.

خبرآنلاین: محمدرضا علیمردانی با حضور در برنامه «دورهمی» از سختی‌هایی که کشیده است تا صداپیشه و بازیگر شود گفت و اعلام کرد به زودی آلبوم موسیقی‌اش نیز به بازار می‌آید.

شامگاه جمعه ۸ اردیبهشت برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری، میزبان محمدرضا علیمردانی، صداپیشه، بازیگر و خواننده بود.
خاطرات دوبلور شرک در «دورهمی»

در ابتدای گفت‌و‌گوی مدیری با علیمردانی، صداپیشه «دیرین دیرین» در پاسخ به پرسشی درباره اینکه مردم کدامیک از شخصیت‌های کارتونی را که او به جایشان حرف زده است، بیشتر دوست دارند، گفت: «فکر می‌کنم مردم بیشتر شرک، دیه‌گو در «عصر یخبندان» و سالیوان در «کارخانه هیولا» را بیشتر از بقیه دوست دارند.»

او در ادامه در پاسخ به پرسش دیگر مدیری درباره اینکه از چه زمانی متوجه قابلیت‌هایش در عرصه صداپیشگی شده است، گفت: «زمانی‌که بچه بودم صداپیشگی همیشه برایم یک رویا بود، چون به شکل مادرزادی صدای گرفته‌ای داشتم و پزشک‌ها هم امیدی به معالجه‌ام نداشتند تا اینکه مشکل حنجره من با درمان سنتی حل شد و آن رویا هم کم‌کم برایم به واقعیت تبدیل شد. پیش خودم می‌گفتم تو که دوست داشتی صدا داشته باشی، حالا رو کن و خودت را نشان بده.»

علیمردانی ادامه داد: «آن اوائل در تئاتر به خاطر همان مشکلی که گفتم، بیشتر نقش آدم‌های کر و لال را بازی می‌کردم یا به صورت پانتومیم بازی می‌کردم تا اینکه موقعیت‌های صداپیشگی برایم پیش آمد.»

او درباره علاقه‌اش به ورزش و فعالیت در رشته ووشو نیز گفت: «در نوجوانی برای ورزش ووشو خیلی کتک خوردم و تمرین زیادی هم کردم اما بعدا دیگر نتوانستم این رشته را ادامه بدهم چون خانواده‌ام مخالف بودند. من مدتی هم به صورت حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کردم اما چون خانواده‌ام با آن هم مخالف بودند، آن را هم ادامه ندادم. کلا خانواده من با همه چیز مخالف بودند و با بازیگری‌ام هم میانه خوبی نداشتند. تا اینکه سال ۷۶ بدون اینکه آنها را در جریان بگذارم در سریال «نوروز ۷۶» که آقای داریوش کاردان کارگردانش بود، بازی کردم. ایشان می خواستند یک سریال برای عید بسازند و من به همراه شهاب عباسی، هادی کاظمی و حمید گورزی در آن کار بازی کردیم و من یک ساعت مانده به شروع برنامه از تلویزیون به خانواده‌ام گفتم که من سریال بازی کردم و آنها هم اولش باور نمی‌کردند ولی بعد که من را دیدند کم کم با قضیه کنار آمدند.»

علیمردانی ادامه داد: «من مجبور بودم برای اینکه به علائق خودم برسم و بتوانم آنها رادنبال کنم واقعیت را به خانواده‌‌ام نگویم. مثلا من خیلی روزها به تئاتر می‌رفتم ولی وقتی پدر و مادرم از من می‌پرسیدند کجا بودی می‌گفتم رفته بودم کتابخانه درس بخوانم.»

او درباره تجربه بازی در سریال «پایتخت ۴» و نقش بائو نیز گفت: «در این سریال گریم سختی داشتم و همه تلاش‌شان را کردند تا بائو به بی‌ریخت‌ترین شکل ممکن در بیاید و خوشبختانه موفق هم شدند.»

این صداپیشه و بازیگر در ادامه درباره شخصیت‌های محبوب خودش که جای آنها حرف زده است، گفت: «خودم هم شرک، سالیوان و دیه‌گو را در بین خارجی‌ها دوست دارم، از بین ایرانی‌ها هم رستم را خیلی دوست دارم و همچنین در نقش راوی در مجموعه «حیات وحش» که صدایش الهام گرفته از پدربزرگ خودم بود.»

او در پایان صحبت‌هایش به موسیقی اشاره کرد و گفت: «خواندن برای من خیلی ارزشمند است ولی چون مدت زیادی است کاری ارائه نداده‌ام برخی مخاطبان فکر می‌کنند من تازه وارد این کار شده‌ام. در صورتیکه من از سال ۸۳ موسیقی کار می‌کنم و از سال ۹۲ نیز آلبوم موسیقی‌ام آماده است و مجوز انتشار هم دارد ما چون وسواس زیادی دارم چند بار همه چیز را تغییر دادم و منتظرم تا کاری خوب به بازار بدهم.»

اجرای یک قطعه موسیقی توسط محمدرضا علیمردانی، پایان بخش آیتم گفتگو با مهمان برنامه «دورهمی» شب گذشته بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج