۵۲۱۷۸۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

امدادرسانی به ۱۰۲ نفر گرفتار در سیلاب

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در تشریح وضعیت استان‌های درگیر باران و سیلاب در ۲۴ ساعت گذشته گفت: استان‌های زنجان و همدان و ۳ شهرستان ماه‌نشان، خدابنده و تویسرکان بیشترین نیاز به عملیات امداد و نجات را داشته‌اند.

خبرگزاری فارس: سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در تشریح وضعیت استان‌های درگیر باران و سیلاب در ۲۴ ساعت گذشته گفت: استان‌های زنجان و همدان و ۳ شهرستان ماه‌نشان، خدابنده و تویسرکان بیشترین نیاز به عملیات امداد و نجات را داشته‌اند.

بهنام سعیدی وضعیت استان‌های درگیر باران و سیلاب را در ۲۴ ساعت گذشته تشریح کرد و گفت: براساس اخطاریه‌ای که سازمان هواشناسی در تاریخ ۷ اردیبهشت ماه صادر کرد برای امروز شنبه، رگبار و باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقتی در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، گیلان، کردستان، کرمانشاه،‌ لرستان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، زنجان، همدان، مرکزی، قزوین، کرمان و البته تهران هم پیش‌بینی شد.

وی ادامه داد: مهمترین مخاطره جوی در این فصل، رگبار موقت شدید به همراه صاعقه به خصوص در مناطق کوهپایه‌ای، تگرگ و سیلاب ناگهانی به همراه تندباد شدید موقت در مناطق مستعد نیز در این ایام دیده می‌شود.

سعیدی گفت: امروز تا ساعت ۹ صبح شاهد بارش باران در استان‌های قزوین‌،‌ لرستان،‌ همدان،‌ البرز و تهران بوده‌ایم که اکثر محورها دچار بارندگی و در ارتفاعات محور فیروزکوه،‌ هراز و کندوان این بارندگی شدید مشاهده شده است.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در رابطه با عملیات امداد و نجات برای استان‌های درگیر سیلاب و بارندگی گفت: استان‌های زنجان و همدان و سه شهرستان ماه‌نشان، خدابنده و تویسرکان بیشترین نیاز به عملیات امداد و نجات را داشته‌اند.

وی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷ روستا امدادرسانی شده و ۱۰۲ نفر امدادرسانی شده‌اند و تخلیه آب از ۳۱ واحد مسکونی انجام شده است.

سعیدی ادامه داد: سیل بیشتر در شهرستان خدابنده و تعدادی از روستاهای آن خساراتی را به بار آورده به همین دلیل مدیرکل بحران استان زنجان و معاون عمرانی استانداری برای رصد شرایط و انجام ماموریت و هماهنگی در شهرستان خدابنده حضور دارند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: به همین منظور جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران در شهرستان‌های متاثر تشکیل شده و آماده باش لازم به نیروهای امدادی داده شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج