۵۲۱۷۹۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

«جیمز پترسون» از فوتبالیست معروف می‌نویسد

«جیمز پترسون» پردرآمدترین نویسنده جهان طی سال‌های گذشته اعلام کرده کتاب جدیدش را درباره زندگی «آرون هرناندز» بازیکن فوتبال آمریکایی که اخیرا خودکشی کرد، می‌نویسد.

خبرگزاری ایسنا: «جیمز پترسون» پردرآمدترین نویسنده جهان طی سال‌های گذشته اعلام کرده کتاب جدیدش را درباره زندگی «آرون هرناندز» بازیکن فوتبال آمریکایی که اخیرا خودکشی کرد، می‌نویسد.

«گاردین» نوشت: «آرون هرناندز» بازیکن مطرح فوتبال آمریکایی که چند روز پیش به خاطر محکوم شدن به حبس ابد خود را حلق‌آویز کرد، سوژه جدید «جیمز پترسون» رمان‌نویس مشهور آمریکایی شده است.
«جیمز پترسون» از فوتبالیست معروف می‌نویسد

«پترسون» اعلام کرده امید دارد در این کتاب به این پی ببرد که مشکل کجا بود که سرانجامِ «هرناندز» این‌گونه شد. کتاب جدید نویسنده رمان‌های «الکس کراس» در سال ۲۰۱۸ روانه بازار می‌شود.

«هرناندز» ۲۷ ساله بازیکن جنجالی فوتبال آمریکایی اهل ایالات متحده آمریکا بود که بین سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ یکی از ستاره‌های آینده‌دار NFLLبه شمار می‌رفت. او در ۱۶ ژانویه ۲۰۱۲ در بوستون با اسلحه به مردی که همراه خواهر همسرش بود و یکی از همراهان او، حمله کرد و هر دو را کشت. این پرونده به دلیل نبود شواهد کافی و درگیری شدید دو طرف، سال‌ها در جریان بود اما سرانجام این بازیکن ۴۰ میلیون دلاری‌ به جرم قتل به حبس ابد محکوم شد و روز نوزدهم آوریل، درست چند روز پس از این‌که از اتهام قتل دوم مبرا شناخته شد، در زندان دست به خودکشی زد.

براساس اعلام ناشر «پترسون»،‌ این کتاب غیرداستانی صعود و سقوط دراماتیک یک ستاره فوتبال را که از آن یک محکوم به قتل، دختری کوچک و رازهای شوکه‌کننده باقی‌ مانده است، مورد بررسی قرار می‌دهد.

این جنایی‌نویس آمریکایی درباره موضوع کتاب جدید خود گفت: زندگی «هرناندز» به طور غیر قابل کنترلی پیچ و تاب می‌خورد و من دائم به این فکر می‌کنم که اشکال کار کجا بود؟ امیدوارم این کتاب کمکی کند و این اتفاقات را برای عموم مردم روشن کند.

«هرناندز» از خانواده‌ای فقیر بود اما در سن ۲۲ سالگی در دنیای فوتبال آمریکایی به شهرت رسید و در باشگاه‌هایی چون «نیوانگلند پتریوس» بازی می‌کرد.

براساس فهرست سالانه مجله «فوربز»، «جیمز پترسون» پردرآومدترین نویسنده جهان است که طی یک دهه گذشته ۷۰۰ میلیون دلار از فروش کتاب‌هایش به دست آورده است. او در برخی از کتاب‌هایش از نام شخصیت‌های واقعی استفاده کرده، برای مثال نام یکی از جدیدترین رمان‌هایش «قتل استفن کینگ» بود. «کینگ» دیگر نویسنده موفق آمریکایی است که اخیرا مطالبی را علیه «پترسون» در فضای مجازش منتشر کرده و او را به خاطر تعریف و تمجید از خود و داشتن همکاران نویسنده به سخره گرفته است.

«پترسون» به طور میانگین سالی ۱۴ کتاب منتشر می‌کند. نام او به عنوان اولین نویسنده‌ای که یک میلیون جلد از آثارش در قالب دیجیتال به فروش رسیده، ثبت شده است. تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیون جلد از کتاب‌های این نویسنده آثار جنایی آمریکا در سرتاسر جهان به فروش رسیده است. درآمد سال ۲۰۱۶ «جیمز پترسون» ۹۵ میلیون دلار بود
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج