۵۲۱۹۰۶
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

فستیوال موسیقی معاصر تهران چه برنامه‌ای دارد؟

دومین دوره فستیوال موسیقی معاصر تهران از ششم اردیبهشت با برگزاری سمینارهای پژوهشی کار خود را آغاز کرد.

خبرگزاری ایسنا: دومین دوره فستیوال موسیقی معاصر تهران از ششم اردیبهشت با برگزاری سمینارهای پژوهشی کار خود را آغاز کرد.

این فستیوال که با هدف تعامل بین اجراهای آهنگسازهای ایرانی و بین‌المللی با تعامل میان هنرمندان و نوازندگان بین‌المللی و ایرانی برگزار می‌شود، یک فستیوال غیررقابتی است. این رویداد در دومین دوره خود میزبان هنرمندانی از فنلاند، ایتالیا، لهستان، هلند و سوئد است.

هشتم اردیبهشت‌ماه بخش اجراهای صحنه‌ای این فستیوال با حضور مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد، مدیر موزه هنرهای معاصر، مدیرعامل انجمن موسیقی ایران و هنرمندان داخلی و بین‌المللی افتتاح شد. در همان روز سه گروه اجرایی، گروه کانون موسیقی معاصر تهران و گروه زامیاد و رسیتال ویولنسل آقای یوهو از کشور فنلاند برگزار شد.

نهم اردیبهشت‌ماه بخش اجراهای الکترونیک و تجربی این فستیوال نیز شروع به کار خواهد کرد که از ساعت ۱۲ تا ۱۸ در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار خواهد شد.

دهم اردیبهشت‌ماه نیز اجراهای اجراهای آکوستیک به‌صورت تک نوازی، دو نوازی، سه نوازی و کوارتت در طبقه دوم تالار وحدت از ساعت ۱۱ تا ۱۶ به جدول اجراهای این فستیوال اضافه می‌شود. همچنین از یازدهم اردیبهشت اجراهای ارکسترال ساعات ۱۷ و ۲۱ در تالار رودکی تهران برگزار خواهند شد.

هنرمندان سه کشور لهستان، فنلاند و آلمان نیز ورک‌شاپ‌هایی را برای علاقه‌مندان در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران برگزار خواهند کرد. این ورک‌شاپ‌ها رایگان است و فقط رزرو بلیت برای آن‌ها انجام می‌شود.

هزینه خرید بلیت اجراهای محیطی این رویداد با تخفیف دانشجویی ۱۵ هزار تومان است و قیمت بلیت اجراهای تالار رودکی ۳۰ هزار تومان برای بالکن و ۴۰ هزار تومان برای همکف تعیین شده است.

احسان تارخ مدیر اجرایی، نوید گوهری مدیر هنری و آیدین صمیمی مفخم مشاور هنری دومین فستیوال بین المللی موسیقی معاصر تهران هستند.
فستیوال موسیقی معاصر تهران چه برنامه‌ای دارد؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهپر رنجکش

      کاش از پسر من نیز دعوت میشداو در کمانچه وضرب مهارت دارد از هنرستان هنرهای زیبای اصفهان فارغ شده والان در دانشگاه موسیقی تهران مشغول است ‌‌( در هنرستان دو سال نفر اول جشنواره نیشابور شد در ساز دف)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج