۵۲۲۰۲۷
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

کاربران فعال توییتر به ۳۲۸ میلیون نفر رسید

کمپانی توییتر در کنار ارائه گزارش عملکرد خود در سه ماهه منتهی به ماه مارس، از افزایش ۶ درصدی تعداد کاربران فعال ماهانه خود خبر داد و عنوان کرد که اکنون این تعداد به ۳۲۸ میلیون کاربر رسیده است.

وب سایت تک شات: کمپانی توییتر در کنار ارائه گزارش عملکرد خود در سه ماهه منتهی به ماه مارس، از افزایش ۶ درصدی تعداد کاربران فعال ماهانه خود خبر داد و عنوان کرد که اکنون این تعداد به ۳۲۸ میلیون کاربر رسیده است.

کاربران فعال توییتر به 328 میلیون نفر رسید

توییتر در این گزارش نوشت که پیش‌تر تحلیلگران بازار، تعداد کاربران فعال ماهانه این شبکه اجتماعی در پایان ماه مارس را برابر با ۳۲۱.۳ میلیون نفر پیش بینی کرده بودند. اما جدای از این آمار و ارقام، درآمدهای این شرکت نیز در بازه زمانی یاد شده، برابر با ۵۴۸.۳ میلیون دلار اعلام شد که نشان دهنده کاهشی ۷.۸ درصدیست.

همچنین، ضرر خالص این شرکت نیز برابر با ۶۱.۶ میلیون دلار عنوان شد. از طرفی دیگر، درآمدهای تبلیغاتی توییتر نیز با کاهشی ۱۱ درصدی به ۴۷۴ میلیون دلار رسیده که این مسئله نگرانی سهامداران را نیر به دنبال داشته است.

چنین عملکردی در طی سال های اخیر برای جک دورسی، که هم اکنون سکان هدایت این کمپانی را بر عهده دارد، به هیچ عنوان قابل قبول نیست. مسئله ای که اخیراً بیش از پیش بر روی آن تاکید می شود و زمزمه هایی نیز مبنی بر فروش توییتر به یکی از شرکت های فعال در حوزه فناوری به گوش می رسد.

با این حال، گزارش اخیر این شرکت و افزایش ۶ درصدی کاربران توانسته تا حدودی از بار شکایات و انتقادات بکاهد و باید منتظر ماند و دید که اقدامات اخیر این شرکت در اضافه کردن قابلیت ها و ویژگی های جدید، تا چه اندازه می تواند کاربران را به استفاده بیشتر از این شبکه اجتماعی ترغیب و جان تازه ای را به رگ های این پرنده آبی تزریق کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج