۵۲۲۱۳۷
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

مقتدی صدر: اسرائیل از بین رفتنی است

رهبر جریان صدر عراق، اهالی نجف را به همبستگی با اسرای اعتصاب‌کننده فلسطینی و سه روز روزه فراخواند و در ادامه اعلام کرد اسرائیل در نهایت نابودشدنی است.

خبرگزاری فارس: «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق از اهالی نجف خواست برای اعلام همبستگی با اسرای فلسطینی که دست به اعتصاب غذا زده‌اند، سه روز روزه بگیرند و در ادامه به رژیم صهیونیستی هشدار داد باقی گذاشتن این اسرا در زندان، آغاز پایان اسرایئل خواهد بود.

بر اساس گزارش خبرگزاری «آناتولی»، صدر امروز (شنبه) پیامی به اسرای فلسطینی در بازداشت‌گاه‌های اسرائیلی فرستاد، اسرائی که سیزدهمین روز اعتصاب غذای خود را می‌گذرانند.

در پیام مقتدی صدر آمده است: ای عزیزان بدانید که اسرائیل در نهایت از بین رفتنی است و اعتصاب غذای شما بیفایده نخواهد بود، زیباترین جلوه‌‌های آزادی از ظلم و اشغالگری که بر اراضی مقدس شما چمبره انداخته، به تصویر کشیدید ؛ ما در استان نجف عراق و در همبستگی با شما سه روز را روزه خواهیم گرفت و همزمان از مدعیان دموکراسی (یعنی اسرائیل) می‌خواهیم که شما را فورا آزاد کند وگرنه مظلومیت شما، آغاز زوال آنچه دولت اسرائیل نامیده می‌شود، خواهد بود.

وی افزود : ای صاحبان انقلاب سنگ و چاقو وزندان، حتما پیروز خواهید شد و ما نیز با شما طعم پیروزی را خواهیم چشید.

حدود ۱۶۰۰ اسیر فلسطینی از ۱۷ آوریل در اعتراض به شرایط بد زندان‌ها دست به اعتصاب غذای نامحدود زدند و حال بسیاری از آنها وخیم است.

رهبری این اعتصاب بر عهده «مروان برغوثی» عضو کمیته مرکزی جنبش فتح است که از سال ۲۰۰۲ در زندان است؛ در حال حاضر حدود ۶۵۰۰ اسیر در زندان‌های رژیم صهیونیستی زندانی‌اند که ۵۷ زن و ۳۰۰ کودک در میان آنها وجود دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اکبر

      چطوری مقتدی صدر این حرف رو زده، من تعجب کردم، چون الان دولت اسرائیل دستور ساخت 25000 واحد مسکونی جدید رو در قدس غربی داده و روسیه هم قدس غربی رو پایتخت اسرائیل نامیده. هر روز داره کشورش رو بزرگتر میکنه. گفته های مقتدی صدر با این اقدامات جور در نمیاد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج